stamboomforum

Forum logoFora » Servicedesk » Via Genver aktes van FS niet te downloaden via i-pad (Zoekakten.nl)

hallo

als ik vanuit genver, via en woonplaats, op een link klik opent de site van Family search. Helaas blijft de pagina zich herladen en krijg ik van de een op de andere dag geen aktes meer te zien. Ik gebruik een ipad ook bij mijn ipads werkt het niet meer. Ik heb de cookies en geschiedenis al gewist. Ook de ipad gereset. Google chrome en Firefox hetzelfde verhaal. Wie heeft dit probleem nog meer of wie weet de oplossing?

 

groet,

 

patricia 

Patricia van Trigt

Heb je het probleem ook via http://zoekakten.nl/ ?

Jan Clavaux

Bedankt voor uw bericht, ja dan ook.

Patricia van Trigt

Dag Patricia,

Bij mij op de i-pad het zelfde probleem met safari, hopelijk van tijdelijke aard?

T.a.v. Genver. Deze site is onrechtmatig voortgezet onder deze naam,

Bij zoekakten zit de echte beheerder

 

Gr.

Everardus Rollema

helpt deze info? zoekakten.nl/zwartwit
m.n.: "plaats achter de bewuste pagina ?action=purge waardoor het geheugen van de bewuste pagina geschoond wordt"

 

verder: 
- genver is dood - zie diverse posts daarover op dit forum m.n. de post van 7 nov 2015 om 13:46 in dit topic
- de enige echte indexen staan op zoekakten.nl

let wel de indexen staan daar
de akten staan niet op zoekakten (en vroeger ook niet op genver)
de akten staan bij FamilySearch/LDS 
m.a.w. als er een probleem met het openen van akten is, dan is dat per definitie niet een probleem bij zoekakten.nl, maar een probleem bij FS

grtn

Jan_K.

Het probleem zit bij familysearch.org Jan.

Hij springt af en toe op het gewenste zoekscherm en dan weer weg enz.

Ik neem aan, dat jij geen I-pad hebt?

Gr.

Everardus

Everardus Rollema

@Beste iPad-gebruikers,

Helaas speelt dit probleem sinds vandaag 5 december alleen bij de iPad  (voor zover bekend).

Het enige alternatief op dit moment is het gebruik van "snel zoeken" indien aanwezig.

NB: Zoals Everardus en Jan K. al aangaven, het gebruik van genver is onverstandig. Zij bieden geen support en zijn sinds eind 2013 niet meer actueel.

zoekakten.nl

Dus het ligt niet aan mijn ipad, bij meerdere gebruikers dus. Waar kan ik dat snel zoeken vinden? Zoekakten is toch ook een gebruiker van de family search gefotokopieerde aktes?

Patricia van Trigt

@Patricia,

Bij ongeveer 85 % van alle films staat (in zoekakten) bij de opmerking een knopje "snel zoeken" (bij de indexen het knopje "snel"). Als je daar op klikt wordt de bewuste film via een andere server benaderd zonder de problemen, die je nu hebt.

Of een dag of twee wachten. FamilySearch lost over het algemeen de problemen snel op.

Inderdaad zoekakten is ook een gebruiker, maar wel een heel speciale.

zoekakten.nl

Gevonden en bedankt. Ik wacht dan even rustig af. Met snel zoeken kan ik even verder.

groet,

 

patricia

Patricia van Trigt


Zoals al eerder vermeld. FamilySearch pakt de problemen over het algemeen zeer snel op.

Het probleem met Safari (iPad en Mac) is opgelost.

zoekakten.nl




Plaats een reactie

Om reacties (en nieuwe onderwerpen) te plaatsen op het Stamboom Forum dient u eerst in te loggen! Nog geen lid? Registratie is gratis en snel!