stamboomforum

Forum logoFora » Servicedesk » Familiearchivaris

Het aanmelden voor deze dienst lukt mij niet. Ik wil het eerst even uitbroberen en mij er daarna op abonneren. Maar het loopst steeds vast. Hoe kan dit????

Martien Jonker

Meneer Jonker,

Waar loopt het precies vast? Welke browser gebruikt u?

Ik neem aan dat u het probeert via de Probeer het digitale familiearchief! pagina?

mvg,
Bob Coret

Bob Coret

firefox43.0.1

Loopt vast na het invullen van het over te nemen getal.

 

m.v.g.

Martien Jonker

MeneerJonker,

Ik heb net met Firefox getest en liep op https://www.familiearchivaris.nl/ikwilook/ inderdaad tegen een fout aan.
Maar op https://www.familiearchivaris.nl/proberen/ (de ingang die u moet gebruiken als u Familie Archivaris wilt uitproberen) krijg ik geen melding...

Wat is de foutmelding die u krijgt?

mvg,
Bob Coret

Bob Coret

Morgen meneer Coret,

 

Na een nachtje slapen e.e.a. uitgetest.

Helaas loopt het voor mij nu een stapje verder vast.

En wel https://www.familiearchivaris.nl/proberen/p_sf_wachtwoord.php en er verschijnt dan een berichtje "Vul dit veld in"

 

Ter info ik maak gebruik van  F-secure en IBM-security.

m.v.g.

Martien Jonker

Martien Jonker

Ja ik stop er maar mee.

Martien Jonker

Geachte heer  Coret,

Ik weet niet of het er iets mee te maken heeft, maar door alle problemen met het aanmelden, blijkt nu dat ik met twee verschillende emailadresen ben aangemeld bij U.  Verder geen commentaar meer.

 

met vriendelijke groeten

 

Martien Jonker

Martien Jonker

Geachte heer  Coret,

 

Ik heb vandaag nogmaals geprobeerd mij aan te melden voor Familiearchivaris. Nu met met mijn smartphone (android). Ook dit lukte helaas niet.

Doe ik iets niet goed of zijn er aan u kant problemen?

Dan hoor ik dit graag!!

 

M.v.g.

M. Jonker

Martien Jonker

Een week geleden kreeg ik een email dat ik, nu ik Premiumabonnee ben geworden, gebruik kan maken van Familiearchivaris. Ik heb de link gevolgd die in de mail staat, nu al een week lang, maar ik kom niet verder dan de mededeling dat mijn emailadres niet geregistreerd staat  als Premium abonnee.  En nu ???

Bert Katsburg

Waarom maakt u geen nieuwe reactie aan.

Martien Jonker


Foutje, bedankt. Zie verder de discussies over dit onderwerp in de  "Index berichten" waar meer abonnees tegen dezelfde problemen aanlopen en de heer Coret zwijgt in alle talen.

Bert Katsburg




Plaats een reactie

Om reacties (en nieuwe onderwerpen) te plaatsen op het Stamboom Forum dient u eerst in te loggen! Nog geen lid? Registratie is gratis en snel!