stamboomforum

Forum logoFora » Servicedesk » Premiumabonnee maar geen toegang tot Familiearchivaris.

Een week geleden kreeg ik een email dat ik, nu ik Premiumabonnee ben geworden, gebruik kan maken van Familiearchivaris. Ik heb de link in de mail gevolgd maar krijg, na verder doorgaan, steeds alleen te lezen dat mijn emailadres niet geregistreerd staat als Primiumabonnee.  Wat nu ???

Bert Katsburg

Foutje in het e-mailadres?

Frank Schotting

Kan niet, ontving de mail van Coret op hetzelfde adres als wat ik gebruik om in te loggen en heb maar één emailadres.

Bert Katsburg

ik heb eveneens het probleem dat ik geen gebruik kan maken van deze dienst terwijl ik sedert febr.2015 ben geabonneerd. Een reactie van de organisatie - om te komen tot een oplossing van het probleem -heb ik tot op heden nog niet ontvangen

h.j.a. Kersten

Ben blij dat ik niet de enige ben, maar dat lost niets op. Ikheb ook nog geen reactie van Bob Coret.

Bert Katsburg

Ik wacht nog even met een Premium abonnement.

Frank Schotting

waarom is het zo moeilijk om een reactie te krijgen van de organisatie. Ik heb sedert feb2015 een abonnement en tot op heden kan ik er geen grbuik van maken., Het waarom is mij onduidelijjk. Op mijn div.verzoeken om een reactie van de organisatie krijg ik geen reactie maar wel het verzoek om abonnement te verlengen.

h.j.a. Kersten

En dit heet een Servicedesk te zijn!! Waar blijft de service ?

Bert Katsburg


Ik heb een keer.contact kunnen krijgen met Bob. Dan moet je je eerst apart aanmelden bij de Servicedesk en dan met de juiste bewoordingen is het me gelukt. Maar het bleef maar bij een keer en het probleem is nog niet opgelost!! Ik had kennelijk een e-mail niet moeten ontvangen.....

Chris

Vuyk




Plaats een reactie

Om reacties (en nieuwe onderwerpen) te plaatsen op het Stamboom Forum dient u eerst in te loggen! Nog geen lid? Registratie is gratis en snel!