stamboomforum

Forum logoFora » Servicedesk » Stamboom overzetten van usb stick naar Windows10 lukt niet? = opgelost


Dit onderwerp is gesloten, u kunt dus niet (meer) reageren.


En als de heren Hoekveld en Clavaux elkaar nu nog even een hand geven, dan is iedereen weer gelukkig.

Hans Nijman

En als de heren Hoekveld en Clavaux elkaar nu nog even een hand geven, dan is iedereen weer gelukkig.

Laat ik het er op houden, dat Hans en ik hier op het forum allebei met de allerbeste bedoelingen mensen proberen te helpen; maar wel ieder vanuit zijn eigen idee, hoe je zoiets aanpakt. Blij

Jan Clavaux

José,

Links onderin de taakbalk staat het Winsows10 logo als je daar op klik dan verschijnt er een scherm met diverse programma's waaronder Verkenner klik daarop en je krijg je oud vertrouwde programma's te zien ook kan je daar je USB stick terug vinden. Als je genealogie programma werkt onder Windows10 moet in dat programma de USB bestande terug kunnen zetten.

Succes,

Met vriendelijke groet,

Willem Ruisch

W.Ruisch

Willem,

Als je de berichten en de titel naleest zie je dat het probleem is opgelost.

Gr.

Moderator

Everardus Rollema

Mevr,

open de verkenner; (windows vlag en E tegelijk indrukken

Hier krijgt u een overzicht van wat er op uw computer beschikbaar is

Heeft u een D-schijf dan is het raadzaam om hier de gegevens van uw stick op over te zetten.

Heeft u geen D-schijf dan kunt de gegevens van de stick over zetten naar Mijn Dokumenten.

Hoe gaat dat:

Klik links op de map dokumenten

vervolgens links klikken op: nieuwe map

type hier: Stamboom-gegevens

Ga nu terug naar uw stick in de verkenner

open de stick door er links op te klikken

Hier ziet u het bestand staan wat u op de computer wil zetten.

klik links op dit bestand en houd de muisknop ingedrukt

beweeg de muisknop naar de map Stamboomgegevens totdat er verschijnt: copieren naar Stamboom-gegevens

laat nu de muisknop los en klik links

het bestand wordt nu overgezet.

Controle

klik links op Mijn dokumenten, vervoldens op Stamboom gegevens en hier ziet het bestand met al uw stambbom gegevens.

Nog vragen bel me dan rond 13.00 u

0032 14 58 35 74 

Jacq v d Heuvel


Het probleem is opgelost, zie titel.

Gr.

Everardus Rollema






Dit onderwerp is gesloten, u kunt dus niet (meer) reageren.
Plaats een nieuw bericht in dit forum.