stamboomforum

Forum logoFora » Servicedesk » Beheerder Familie Archivaris reageert niet

Hallo

 

Ik heb een paar weken geleden betaald voor een premium abonnement. Ik kreeg ruim een week bericht dat ik nu met Familie Archivaris aan de slag kan. Maar het bij het inloggen krijg ik bericht dat ik nog geen abonnemnt heb (?!). Dus tot tweemaal toe de Beheerder een bericht gestuurd. Nul reactie. Wat kan ik doen. Wie weet raad?   Chris

Vuyk

Zie ook de discussie onder "Premiumabonnee maar geen toegang tot Familiearchivaris. Kennelijk is hier sprake van een systeemfout. Waarom er geen enkele reactie komt van dhr. Coret is me een raadsel.

Bert Katsburg

Beste Bert;

Dank voor je reactie. Bij bob coret blijft het nog stil. Is er een andere manier om tot hem door te dringen? Facebook? Post, mail??

 

Chris

Vuyk

Helaas is mij ook geen ander communicatiemiddel bekend, ook geen telefoonnummer.

Bert Katsburg


Ik heb zowaar een keer contact mogen hebben met Hr. Coret. Dan moet je je eerst apart aanmeldenj bij de Servicedesk en dan wil hij wellicht reageren

 

Chris

Vuyk




Plaats een reactie

Om reacties (en nieuwe onderwerpen) te plaatsen op het Stamboom Forum dient u eerst in te loggen! Nog geen lid? Registratie is gratis en snel!