stamboomforum

Forum logoFora » Servicedesk » Plus abonnement, maar heb deze wel afgesloten??

Ik heb schijnbaar weer zitten rommelen, en kan niet meer zien dat ik een plus abonnement heb, deze is wel degelijk afgesloten heb bevestiging.

Tom Roos

Ik heb sinds de vorige week ook een plusabbonement afgesloten, samen met een genealogieabonement. Ik heb een bevestiging van de bank van de afboeking. Heb dat de vorige week ook al gemeld maar ik krijg geen reactie en er ik zou nog steeds een probeerabonement hebben. Erg vervelend en hoop dat de de beheerders er iets aan kunnen doen.

Cees Backers

Op 1-3-2016 een extra plus abonnement afgesloten en online betaald. Tot nu toe geen bevestiging en kan ook niet gebruikmaken van deze functionaliteit. Snelle reactie graag!

B.H.J. Kathmann

Geachte heer Cornet,

gaat u nog iets ondernememen en de problemen met de betaalde lidmaatschappen oplossen?

ik wacht nu al ruim 17 dagen op antwoord.

Cees Backers

Het begint er op te lijken dat de organisatie van deze web-site begint te kraken. Het zou de Hr. Cornet sieren als hij z.s.m. de vermelde problemen oplost. Dit zou reden kunnen zijn mijn gehele stamboom ergens anders onder te brengen.

B.H.J. Kathmann

Ik wil bij deze melden dat ik vandaag een mailtje heb ontvangen van dhr. Coret met een bevestiging dat mijn betaling binnen is en nu ook van de plusfunctionaliteit gebruik kan maken. Ook is de ingangsdatum niet ruim  3 weken terug maar vandaag. Ik ben blij dat het nu werkt en ga er van uit dat dhr. Coret even wat moest oplossen.

Cees Backers

Meneer Roos,

Er zijn bij het Stamboom Forum 2 accounts bekend voor Tom Roos, één met een Gmail account en één met een Telfort adres. Het abonnement is voldaan met het Gmail account, zie ook https://www.stamboomforum.nl/profiel/109984 (de oranjes ster onder de foto geeft aan dat er een abonnement is afgenomen). Bovenstaand bericht heeft u gedaan toen u was ingelogd met uw Telfort adres.

mvg,
Bob Coret

Test 4

Geachte Hr Coret,

Daar is de hele ellende mee begonnen, het is nooit mijn bedoeling geweest dat er twee accounts waren. Dus de ene kom ik niet meer in en bij de andere heb ik nog steeds een probeer statuus. En ik weet echt niet hoe ik dit moet oplossen, Of alles weg doen en dan helemaal op nieuw aan melden??

Ik snap ook wel dat waarschijnlijk de fout bij mij licht maar hoe lossen we deze op..

m.v.g  Tom Roos

Tom Roos

Meneer Roos.

Ik heb het abonnement "omgehangen" naar het account waaru nog wel bij kunt. Omdat u geen gebruik kon maken van het abonnement heb ik de begindatum op vandaag ingesteld, het abonnement loopt tot en met 6 maart 2017.

Zal ik het account waarmee u niet meer kunt inloggen (bij gmail) verwijderen?

mvg,
Bob Coret

Bob Coret

Geachte HR Coret,

Alvast bedankt voor het omzetten,Ja laat u de andere account met gmail maar verdwijnen.

m.v.g  Tom Roos

Tom Roos


Ja, ik heb het Plus abonnement afgesloten en daar heb ik een bewijs/printje van. Maar stel, ik ben vergeetachtig (senioren en genealogie, U kent dat wel) en ik controleer mijn profiel, dan staat er dat ik een probeerabonnement heb! En voor je het weet heb je een tweede per ongeluk aangemaakt (kassa!). Ouderen worden daar nerveus van, zeker als daar mensen met vragen zitten te wachten. Ook de hele tijd inloggen vind ik lastig, heb de hele tijd het gevoel dat ik in cirkels aan het ronddraaien ben. 

March

March




Plaats een reactie

Om reacties (en nieuwe onderwerpen) te plaatsen op het Stamboom Forum dient u eerst in te loggen! Nog geen lid? Registratie is gratis en snel!