stamboomforum

Forum logoFora » Servicedesk » Premium abonnement, ik krijg geen toegang??

Sedert 20 feb.,2015 had ik een premiumabonnement. Helaas kreeg ik geen toegang. Hierover heb ik meerdere malen verzoeken gedaan om te komen tot een oplossing. Helaas zonder resultaat. Wel krijg ik het verzoek om mijn abonnement te verlengen. U begrijpt wel dat ik eerst wil weten waarom ik geen toegang kreeg tot deze optie. 

h.j.a. Kersten

Meneer Kersten,

Op welk product had u een Premium abonnement? Kan het zijn dat u dit heeft afgesloten met een andere e-mail adres dan waar u nu inlogt op het Stamboom Forum? Van dit e-mail adres is er namelijk geen e-mail ontvangen en ook nooit een abonnement geweest. Het eenvoudigst is het om de betalingsbevestiging die u via e-mail heeft ontvangen op te zoeken en dan op "reply" te klikken in uw e-mail programma. In deze mail zitten de details die ik nodig heb om te achterhalen wat uw klant- en ordernummer zijn.

mvg,
Bob Coret

Bob Coret


Hr.Coret,

op 20 feb.2015 heb ik van u een mailtje ontvangen waarin staat:"U bent nu Geneanet Premium lid" Zoals ik reeds div.malen heb gemeld (zonder enige recatie uwerzijds)  heb ik tot op heden geen enkele keer gebruik kunnen maken van de aangegeven diensten (echter wel volledig betaald). Ik heb u onlangs nog een mailtje verstuurd met als bijlage de bewuste mail van 20 feb.2015. Hierop heb ik tot op heden geen reactie van u mogen ontvangen. Het moge u duidelijk zijn dat ik deze handelwijze uwerzijds betreur.

groetend,

Harrie Kersten

0630036438

H.Kersten




Plaats een reactie

Om reacties (en nieuwe onderwerpen) te plaatsen op het Stamboom Forum dient u eerst in te loggen! Nog geen lid? Registratie is gratis en snel!