stamboomforum

Forum logoHelpdesk » Hulp gevraagd: Stamboom fam. van Hilten niet meer te vinden = opgelost



Profiel afbeelding

Mijn stamboom staat wel geregistreerd en als ik inlog ook te zien. Helaas zoek ik mijn naam en/of mijn stamboom is hij niet te vinden. Abonnement is betaald en in ingelogd mijn profiel is alles te vinden. HOE KAN DIT ???

Bovendien heb ik een plusabonnement en kan dit bij dit bericht niet aanvinken.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Karel van Hilten - 9 jun 2016 - 11:15

Beste Karel,

Als ik op je profiel kijk dan zie ik een link naar Stamboom Familie Van Hilten en dat je een Genealogie Online Plus abonnement hebt. Als ik op Genealogie Online zoek naar publicaties met de naam Hilten, dan vind ik er twee: Stamboom Van Hilten en Otto en Stamboom Familie Van Hilten.

Wanneer er gezocht wordt op Genealogie Online naar personen (i.p.v. publicaties), dan komen de personen in Stamboom Familie Van Hilten niet naar voren omdat je een toegangspoort heb ingesteld op de publicatie. Bezoekers moeten inloggen alvorens ze gegevens kunnen inzien. Ingelogde gebruikers kunnen binnen de publicatie zoeken. Wil je dat de openbare gegevens zichtbaar zijn (en dat de personen dus opgenomen worden in de zoekmachine), maar de niet-openbare gegevens achter een login zitten (en dus niet in de zoekmachine naar voren komen), kies dan de 3e of 4e optie op de "Toegangspoort instellen" pagina.

Het Stamboom Forum en Genealogie Online bieden beide een Plus en Premium abonnement, maar het zijn wel aparte producten, elk met hun eigen extra's. Op https://www.stamboomforum.nl/abonnement/ staat beschreven wat het Stamboom Forum Plus en Premium abonnement bieden (onder andere opvallende berichten en notificaties van onderscheidingen en overlijdensberichten). Op https://www.genealogieonline.nl/abonnement/ staat beschreven wat het Genealogie Online Plus en Premium abonnement bieden (onder andere de toegangspoort).

mvg,
Bob Coret

Bob Coret - 9 jun 2016 - 17:28


Het is voor elkaar.

Ik heb Familie Van Hilten en Marjolijn heeft Van Hilten en Otto. Zij heeft ook een uitgebreid abonnement. Vandaar de verwarring.

Hartelijke dank

Karel van Hilten

Karel van Hilten - 9 jun 2016 - 21:41







De auteur van het eerste bijdrage in dit bericht heeft aangegeven dat de vraag is beantwoord of het probleem is opgelost.

Plaats een reactie

Om reacties (en nieuwe onderwerpen) te plaatsen op het Stamboom Forum dient u eerst in te loggen! Nog geen lid? Registratie is gratis en snel!


Inloggen Registreer nu