stamboomforum

Forum logoFora » Servicedesk » Zoeken tijdelijk niet beschikbaar / Search temporarily unavailable bij site WieWasWie

Goeden Avond

 

Gé du Maine

Gé du Maine

Tot op heden geen enkel probleem. Misschien de instellingen van uw computer eens kritisch bekijken?

Annemarie57

Annemarie,

Gé du Maine

Ik word erg vedrietig van die negatieve hetze tegen het CBG..........

Annemarie57

Gé du Maine

Laat maar, het gaat mij vooral om de toonzetting van uw berichten. Uiteraard kan het niet aan de instellingen van uw computer liggen want u bent er al bij voorbaat van overtuigd dat het CBG iets doet om uw onderzoek dwars te zitten.........

Die ervaring deel ik alleen niet, ik word er alleen niet goed van, dus wellicht uw berichten iets anders presenteren? Alstublieft dankuwel. Niet de hele wereld is tegen u!

Annemarie57

Heb er geen last van!!!

Elisabeth

Gelukkig Elisabeth, ik ook niet. Aangezien de vragenstelster het maar op 1 computer lijkt tehebben zou ik die computer toch eens goed (laten) bekijken. Een virus misschien? Van het CBG gekregen?..................

Annemarie57

Annemarie  zelfs  in Spanje niet waar we 2 maanden verbleven. Zowel tabblet, labtop, computer, telefoon geen last .

Misschien ad block geinstalleerd?

Elisabeth

Ik heb ook adblock geinstalleerd maar dat geeft niet de door deze mevrouw genoemde problemen, in ieder geval niet op wiewas wie of de site van het CBG. En ik werk vanuit Frankrijk..........

Annemarie57

Ja wij hebben adblock.   De poster moet het goed instellen.

Elisabeth

Met het CBG en Wiewaswie heb ik die problemen niet. Echter wel regelmatig met Family Search, en ik weet dat ik niet de enigste ben.

jan achterberg

Als aanvulling op mijn bovenstaande opmerking:

Begin juli had ik een boekje aangevraagd [per email] ter inzage. Ik arriveerde een paar dagen later in den Haag, maar het CBG had geen bevestiging gestuurd, dat het klaar lag. Na wat zoekwerk, werd ik op weg geholpen door een medewerkster, die haar eigen werk even ter zijde schoof. Zij legde ook de procedures uit, voor een volgend bezoek en wees mij, waar de kluisjes stonden, met het betreffende boekje.

Tweede ervaring: Verleden week wilde ik familie berichten inzien, maar het lukte mij maar niet om in te loggen. Uiteindelijk een email gestuurd. Die werd de volgende dag beantwoord, en het lukte mij dit keer wel.

Dus samenvattend, een prima service. Er is wel een limiet , wat je per dag kan downloaden [wat is hiervoor een goed NL woord?]. Dit om misbruik te voorkomen. Zowel met mijn PC vanuit Nw Zeeland, als nu met een laptop vanuit zowel Frankrijk als Nederland heb ik geen problemen met het CBG en Wiewaswie ondervonden.

jan achterberg

Heb je geprobeerd een andere web-browser te gebruiken. Bij IE10 zijn combinaties van instellingen mogelijk, die dit probleem kunnen veroorzaken. Dat zou ook bij andere browsers zo kunnen zijn.

Ik heb het probleem gehad met IE, toen Chrome en andere browser gebruikt. Toen geen problemen. Toen dat vaststond het probleem met IE10 opgelost, omdat ik niet alleen om redenen van genealogisch onderzoek meerdere browsers wil gebruiken.

Wim OOMEN


Met andere woorden: Geen blaam voor WWW, maar zelf kijken of er problemen zijn met de browser of de provider.

De opmerking ik ben betalend lid van het CBG heeft hier zeker niets te maken.

 

Gr.

Everardus Rollema




Plaats een reactie

Om reacties (en nieuwe onderwerpen) te plaatsen op het Stamboom Forum dient u eerst in te loggen! Nog geen lid? Registratie is gratis en snel!