stamboomforum

Forum logoFora » Servicedesk » geen toegang tot familiearchivaris

Ik heb via de contactpagina van geneaonline al een paar keer een mail gestuurd maar nog nooit een antwoord gekregen.

Mijn premium abonnement loopt tot april 2018. Ik weet dat ik mijn abonnement toen verlengd (ben al jaren een trouwe betalende gebruiker!) heb 30 euro en ook nog eens18 euro.

Mijn familiearchivaris staat al het hele jaar op alleen lezen en ik word telkens verzocht mijn abonnement te verlengen.

Dat klopt toch niet!!! Ik heb sws een premium abonnement waar familiearchivaris bij in zit en daarnaast heb ik ook nog eens 18 euro extra betaald voor de verlenging!!! Ik voel me een beetje in de maling genomen. 1 omdat er helemaal geen reactie van Uw kant komt en 2 omdat ik al het hele jaar niets met familiearchivaris kan doen maar er wel voor betaald heb.

Graag een reactie

Karin WallrafenTriest

Karin Wallrafen- Helwegen

Beste Bob,

Ik heb een gelijksoortig probleem

Op 03 okt 2017 heb ik mijn StamboomForum Premium abonnement weer verlengd (en tevens een Genealogie Online Premium abonnement genomen). Helaas heb ik nu wederom problemen met de toegang tot FamilieArchivaris (bij een eerdere verlenging ging dit ook al eens mis). Ik heb geen toegang meer tot de twee door mij beheerde familiearchieven. Ik krijg voor beiden de melding "Het door u verstrekte e-mailadres en/of wachtwoord zijn/is onjuist." Ik heb wel gewoon toegang tot Genealogie Online en StamboomForum met mijn e-mailadres en wachtwoord.

Ook zie ik nu ook dat op de Profiel-pagina van StamboomForum onder "Registratie" staat vermeld dat het het abonnement loopt tot 07 okt 2017 terwijl ik dit toch echt verlengd heb.

Op de Beheer-pagina van Genealogie Online onder "Mijn profiel" staat te lezen:"Inloggen op het Stamboom Forum, Stamboom Gids en Familie Archivaris kan met hetzelfde e-mail adres en wachtwoord zoals u dit voor Genealogie Online gebruikt."

Ik vrees dat er net als destijds weer een probleem is met de wachtwoord en/of e-mailadres-synchronisatie. Of met de accountsynchronisaties in het algemeen.

Ik sluit me daarom bij deze hulpvraag aan en zie graag een reactie en oplossing tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Jack van der Steen.

PS
Ik heb deze hulpvraag al eerder gesteld via de "Directe hulplijn".

Jack van der Steen

Helaas, ook ik baal er van dat ondanks een Plusabonnement nergens in ik en op een gestelde vraag over welke critereia genealogieOnline hanteer over het blokeren van personen, nergens op geantwoord wordt

Wim Willard

Ik kreeg hetzelfde bericht ondanks de gedane betalingen. 

Etienne Stekelenburg

Voor wat betreft het niet kunnen inloggen in de door mij beheerde archieven via FamilieArchivaris heb ik inmiddels zelf naar een oplossing gezocht en gevonden in "Veelgestelde vragen".

Er zit niets anders op dan via de functieknop "Bent u uw wachtwoord vergeten? Stel uw wachtwoord dan opnieuw in!" in het scherm "Inloggen" het wachtwoord opnieuw in te stellen. Het is dan belangrijk om na ontvangst van het e-mail bericht met link hetzelfde wachtwoord te gebruiken dat je gebruikt voor Stamboom Forum en/of Genealogie Online. (Opm. Je bent weliswaar niet echt je wachtwoord vergeten, maar dit is de enige mogelijkheid)

Mijns inziens is de oorzaak van het probleem dat er iets mis is met de wachtwoordsynchronisatie tussen de verschillende omgevingen. Ik kan mij voorstellen dat de synchronisatie van de abonnementen ook niet naar behoren werkt. Enfin, bij mij werkte de functie "Wachtwoord vergeten" dus voor mijn probleem.

Succes.

Jack van der Steen


Ik heb precies dat gedaan wat er gezegd wordt met het "vernieuwen van het wachtwoord" maar ik blijf de melding krijgen dat mijn abonnement verlopen is. Dit terwijl mijn premium abo (en het daarbij behorende familiearchivaris) nog tot april 2018 loopt.

Ik heb dus een heel jaar voor niets betaald!! Wat ik nog het meest ergerlijk vind is dat er helemaal niet gereageerd wordt vanuit de kant van de beheerder van se site. Ik ben dus duidelijk niet de enige met dit probleem. Maar er komt totaal geen reactie. Ik ben hier nu al maanden over bezig. NIETS, NIETS en nogmaals NIETS !!!!

Met het innen van de rekeningen zijn ze super snel maar met het reageren en het opheffen van het probleem...... NIEMAND THUIS.

Schandalig.

Ik weet ook niet meer op welke andere manier ik weer in mijn familie archivaris kan. Ik vertik het om voor de verlenging te betalen. Als ik dan weer niet erin kan, begint het hele spelletje van voren af aan, maar ben ik weer voor een jaar het geld kwijt zonder dat ik er iets mee kan doen.Erg kwaadErg kwaadErg kwaad

Karin Wallrafen- Helwegen




Plaats een reactie

Om reacties (en nieuwe onderwerpen) te plaatsen op het Stamboom Forum dient u eerst in te loggen! Nog geen lid? Registratie is gratis en snel!