stamboomforum

Forum logoServicedesk » problemen site

De reclame wordt alleen getoond aan bezoekers, niet aan gebruikers die inloggen.

Profiel afbeelding

Wat jammer dat precies gisteren en vandaag zoveel problemen zijn met deze site (ontzettend traag, uit de lucht), ik had juist veel familieleden enthousiast uitgenodigd gistermiddag. Zijn de problemen nu verholpen?

J.A. van der Ent

Ik heb vandaag vertraging met alles. M'n computer, telefoon en zelfs de TV, echt waar. Heb alles gereset. Veel mensen zijn vandaag vrij en thuis en gaan dan aan de slag. Probeer het later weer. Ik ervaar nu geen problemen. Het kan overigens ook bij je provider liggen die ineens veel internet verkeer moet verwerken.

Yolanda Lippens

Nee het lag echt aan de site, de rest van het internet deed het prima. Een paar uur lag de site er vandaag helemaal uit. Het lijkt inderdaad nu opgelost.

J.A. van der Ent

Jammer dat er bij problemen of onderhoud van de website de leden niet goed geïnformeerd worden. Echt een verbeter puntje.

Martien Jonker

ook ik heb deze problemen sinds gisteren ervaren.

Het lag echt niet aan het internetverkeer maar puur aan de server waar stamboomforum onder werkt.

Voortaan graag wat meer informatie en geen zaken als "het was druk i.v.m. "weer", dat zijn zaken voor de NS en niet voor stamboomforum.

 

Han Lijster

Han Lijster

Ik kreeg zowaar afkickverschijnselen ;-)

JP Ouweltjes

Het zou inderdaad fijn zijn als we iedere keer een melding kregen als de site traag is of even uit de lucht. Echter zit hier geen team achter, maar doet alleen Bob het. Een melding als 'het was druk i.v.m. het weer' zou juist een melding kunnen zijn vanuit een stamboomforum en juist niet voor de NS, aangezien de NS mensen heeft rondlopen die direct kunnen inspringen.

Daarbij ligt deze site nauwelijks plat bij b.v. WiewasWie die om de haverklap eruit ligt. Zij sturen wel een melding uit, maar vaak ook achteraf.

Dat het gebeurt kan niemand wat aan doen. Het blijft techniek. Ik ben het er mee eens dat een melding beter zou zijn, evt. ook achteraf, maar hou in gedachte dat er geen team is zoals bij een groot bedrijf. Mocht het weer gebeuren, accepteer even dat het zo is. Het zal nooit langer duren dan een paar uur c.q. dagdeel.

Yolanda Lippens

Daar is wel begrip voor, maar nogmaals, je hebt geen gelijk wat betreft die paar uur. De problemen duurden van minstens zondag begin van de middag tot maandagavond, besloegen zowel Genealogie Online als het stamboomforum als Open Archieven, en op dit moment is de snelheid wel weer op peil maar de veranderingen in de afbeeldingen die ik gisteren heb doorgevoerd zijn nog steeds niet verwerkt. Ik ben blij met deze site, maar onze (opbouwende) kritiek is wel terecht.

(Overigens vind ik het niet eerlijk dat dit onderwerp is weggemoffeld, het is niet meer te vinden bij de laatste berichten! Kritiek alsjeblieft niet ontkennen, bagatelliseren en wegmoffelen, kritiek hoort bij het leven en als het terecht is kun je er iets van leren)

J.A. van der Ent

Ik zei ook niet dat die kritiek onterecht was, maar zoals ik zei, zie mijn bericht.

Yolanda Lippens

Doe niet te snel aannames; het bericht is zeker niet weggemoffeld! Ik heb niets gewijzigd, behalve in de rubriek Servicedesk geplaatst.

Yolanda Lippens


Ik heb werkelijk geen idee. Ik heb niets gewijzigd, echt niet. Maar goed, de boodschap is duidelijk en het oorspronkelijke probleem is opgelost. Dus als alle vragen zijn beantwoord, lijkt het me ook geen actuele discussie meer.

Yolanda Lippens







Plaats een reactie

Om reacties (en nieuwe onderwerpen) te plaatsen op het Stamboom Forum dient u eerst in te loggen! Nog geen lid? Registratie is gratis en snel!