stamboomforum

Forum logoFora » Servicedesk » Ben vreselijk boos op Dhr Bob Coret/ Genealogieonline/Servicedesk !!!!!

De reclame wordt alleen getoond aan bezoekers, niet aan gebruikers die inloggen.

In het verleden heb ik al diverse manieren geprobeerd hulp te krijgen bij mijn probleem met mijn abonnement. Ik heb al jaren een Premium abonnement wat tot april 2018 loopt. Ik heb het hele jaar nog geen toegang gehad tot het familiearchief omdat mijn abo verlopen zou zijn!! Mooi niet dus. Nu kreeg ik weer een mail dat mijn abonnement verlopen zou zijn voor genealogieonline???? In mijn gegevens staat dat ik heb betaald tot april 2018.

Ik heb hierover al diverse malen berichten gestuurd via div. forums. Zelfs naar dhr Bob Coret zelf. Reactie.....nul,niets,nada. Schandalig. Ik betaal voor een jaar maar kan geen gebruik maken van de diensten. Op mijn oproep van oktober 2017 hebben zich diverse andere deelnemers gemeld die het zelfde probleem hebben. Hulp; ho maar. Wel nu weer komen met een nieuwe factuur. Ik ga niets meer betalen tot ik eindelijk eens een antwoord en duidelijkheid in deze hele zaak krijg.

Vind het heel vervelend want ik ben al jaren lid. Maar zo ga je niet met mensen om. Een antwoord of beter nog een oplossing is toch wel iets wat je mag verwachten.

 

M.vr.gr.

Karin Wallrafen

Karin Wallrafen- Helwegen




Plaats een reactie

Om reacties (en nieuwe onderwerpen) te plaatsen op het Stamboom Forum dient u eerst in te loggen! Nog geen lid? Registratie is gratis en snel!