stamboomforum

Forum logoHelpdesk » wachtwoord opgelost



Profiel afbeelding

@Yolanda, achter de schermen zijn jullie waarschijnlijk druk bezig. Ik wilde even melden, dat ik vandaag nog niet heb hoeven inloggen (met de daarbij behorende foutmelding van de afgelopen tijd), ondanks een aantal bezoeken aan het forum vandaag.

Meestal is het geen bericht, goed bericht.... maar ik wilde dit toch even laten weten.

Hebben andere gebruikers nog problemen?

Ik meld mij weer als het mis zou gaan.

Bedet - 3 dec 2018 - 17:37

Ik heb nog steeds problemen. Ik weet dat er achter de schermen gewerkt wordt aan een oplossing. Tot die tijd log ik gewoon in met een extra tussenstap, zoals ik al een paar weken doe. Ik kan daar prima mee leven.

Johanna C. - 3 dec 2018 - 18:09

@Bedet, in het algemeen kan je vanaf verschillende apparaten ingelogd zijn, maar als er problemen ontstaan (door wat dan ook), is het vaak het beste om overal uit te loggen, en dan weer 1 voor 1 in te loggen.

Alhoewel ik zelf na de foutmelding met het klikken op Start 'gewoon' ben ingelogd, hoop ik natuurlijk dat Bob het snel kan oplossen. Het lijkt een hardnekkig probleem.

Yolanda Lippens - 3 dec 2018 - 18:13

Ik heb ook nog steeds problemen, maar los het op met nieuw wachtwoord instellen(wat ik niet doe) het robotje aan te vinken en dan naar start, werkt ook.

Ik gebruik Chrome en windows7.

Marianne van den Broek-Boot - 7 dec 2018 - 09:58

Goedemorgen ik kom er met mijn gewijzigde emailadres 304  wel op maar mijn vraag is het probleem nu opgelost,

U melde mij at ik onder dit email adres niet voor kwam  hoe kan dan dat ik steeds in kan loggen? Ik snap het niet. Schrijf ik mij om met dit email adres bestaat het al.

Hopelijk heeft u de oplossing gevonden en zou mij gewijzigde email adres gereset kunnen worden.  Via laptop kan ik alleen met aanmelden erin kopen geen start.

Mvg 

Elisabeth - 10 dec 2018 - 10:23 (laatst bijgewerkt 10 dec 2018 — 10:51 door auteur)


Beste Liesbeth, jouw emailadres met 304 staat wel geregistreerd en daarmee log je ook in.

Als je dit wilt veranderen, dan kun je dit account eventueel verwijderen (zie je profiel) en een nieuw account / profiel aanmaken met het andere emailadres. Als je daar het wachtwoord niet meer van weet kan je die zelf resetten.

Yolanda Lippens - 10 dec 2018 - 16:59







De auteur van het eerste bijdrage in dit bericht heeft aangegeven dat de vraag is beantwoord of het probleem is opgelost.

Plaats een reactie

Om reacties (en nieuwe onderwerpen) te plaatsen op het Stamboom Forum dient u eerst in te loggen! Nog geen lid? Registratie is gratis en snel!


Inloggen Registreer nu