stamboomforum

Forum logoServicedesk » dubbele betaling abonnement [opgelost]


Profiel afbeelding

Geacht forum,

Op 8 februari j.l. heb ik mijn abonnement betaald. Helaas is er iets fout gegaan en heb ik twee keer een bedrag van 58,80 betaald. Ik heb de heer Coret hier al diverse keren een bericht over gestuurd, om een bedrag van 58,80 terug te storten. Helaas zijn deze berichten aan dove mans oren besteed.Tot op heden nog geen enkele reactie van de heer Coret ontvangen en geen bedrag terug ontvangen. Misschien kan dit bericht tot een oplossing leiden.

Ik vind dat dit zo langzamerhand naar oplichting gaat lijken.

Hopelijk weet  iemand van u, hoe dit opgelast kan worden.

vr. groet,

Johan Houtjes.

Johan Houtjes


Beste heer Houtjes,

Ik heb uw bericht verplaatst naar de Servicedesk, dan ziet de heer Coret het sowieso. Misschien zijn uw mails nooit bij hem aangekomen?

Als u dubbel heeft betaald kan ik u garanderen dat u het bedrag op korte termijn terug ontvangt. Binnenkort heb ik weer overleg met de heer Coret en zal er ook dan even naar vragen. Maakt u zich geen zorgen.

Yolanda Lippens







Plaats een reactie

Om reacties (en nieuwe onderwerpen) te plaatsen op het Stamboom Forum dient u eerst in te loggen! Nog geen lid? Registratie is gratis en snel!