stamboomforum

Forum logoServicedesk » S.v.p. geduld met Servicedesk vragen, alles komt goed


Profiel afbeelding

Beste mensen,

Momenteel ben ik nog thuis aan het herstellen en voorbereiden voor mijn 2e zware operatie.

Maar zojuist heb ik Indie gesproken, en hij vertelt mij dat e.e.a. niet lekker loopt bij de Servicedesk. Dat vind ik erg vervelend, vandaar dit bericht.

Laat ik beginnen met dit: alles komt goed (op zeldzame gevallen na). Maar de Coret producten worden maar door één man beheerd, en dat is Bob. Hij kan deze taken niet iedere dag doen, maar doet zoveel mogelijk als kan. Dat is incl. de avonden en weekenden.

Het Servicedesk team zijn Indie en ik, en zijn vrijwilligers. Wij hebben géén toegang tot de technische knoppen, maar wel om topics te verplaatsen, verwijderen, enz. We spreken elkaar regelmatig via telefoon, Skype of Chat.

Wij begrijpen dat er kritiek is op de snelheid waarmee problemen worden opgelost, maar wij zijn ook afhankelijk van Bob. Het is geen geheim dat Bob niet altijd snel reageert, en dat is zoals het is. Als Bob wél reageert zitten we uren - soms 2 dagen achter elkaar - keihard te werken en worden bergen verschoven. Het niet reageren heeft vele persoonlijke oorzaken, maar is zeker geen desinteresse, respectloosheid of nonchalantheid. Integendeel. Bob is een ontzettende lieve man en heeft een groot hart voor zijn leden.

Om die reden heb ik een paar jaar geleden de Servicedesk opgevangen, de mensen zoveel mogelijk geïnformeerd, begeleid en voorwerk gedaan. Dit vind Bob moeilijk, vandaar dat ik dat destijds ben gestart.

Technische problemen oplossen of dingen creëren is ontzettend veel werk. Voor een bezoeker lijkt een 'kleine' aanpassing weinig werk, maar achter de schermen kan dat dagen werk zijn. Bob doet dit dus allemaal alleen.

Momenteel spelen er enkele privé zaken die de Servicedesk vertragen. Sowieso is mijn afwezigheid voor Indie en Bob lastig; ik heb hem nauwelijks kunnen 'inwerken' en al helemaal niet bij kunnen staan. En Bob en ik hebben al heel lang niet meer geskypt of langsgeweest, waardoor er nu dingen blijven liggen.

Ik wil jullie vriendelijk vragen om tijdelijk wat meer geduld op te brengen. Indie kan niet meer doen dan hij nu al doet. Problemen kunnen niet binnen 1-2 dagen opgelost worden.

Daarbij ook de vraag om te begrijpen dat alleen Bob degene is die alles moet oplossen. Maar nu door omstandigheden niet het ritme kan bijhouden.

Het is een feit dat alles goed komt. Indien je een betaald abonnement hebt en sommige betaalde functionaliteiten niet hebt kunnen gebruiken, stuur mij dan een PB met de vraag of je abonnementsperiode verlengd kan worden. Dit wordt dan uitgevoerd waardoor je geen 'schade' hebt van de vertraging.

En als laatste een dringend verzoek: stuur Bob zelf géén tweets of emails met je probleem. Dat werkt niet voor hem. ALLES gaat via de Servicedesk op dit forum, hiermee houden we ook overzicht en volgorde.

Als alles goed verloopt, zal ik in oktober/november weer mijn Servicedesk draad weer oppakken. En in de tussentijd heb ik achter de schermen regelmatig contact met Indie. Ga alsjeblieft niet tegen hem tekeer, want dan is de lol er voor hem snel af.

Excuus voor dit lange bericht, maar anders kan ik het niet duidelijk uitleggen. Ik hoop op jullie begrip en medewerking.

Warme groet, Yolanda

Yolanda Lippens








Dit onderwerp is gesloten. U kunt dus niet meer reageren.