stamboomforum

Forum logoFora » FamilySearch en Zoekakten » genver

Goedemiddag allemaal, ik heb weer problemen met genver, krijg alleen te zien "oops, we kunnen het image nummer niet vinden, probeer later weer. Hebben jullie hier ook last van of ben ik de enige. Heb op de storing van een paar weken geleden na nog nooit eerder dit probleem gehad.

Groeten Marianne

Marianne de Jong

Ik heb geen problemen, anders dan dat ik bij Vinkeveen (  https://www.familysearch.org/pal:/MM9.3.1/TH-1-18884-88506-69?cc=1831469&wc=10706035 ) de melding " Sign in to view this image" te zien krijg.

Bert de Jong

hoi Bert, na je jezelf heb ingeschreven heeft het geholpen, zou dat een oplossing zijn. Ze hebben weer wat veranderd zag ik, en na deze verandering is het misgegaan namelijk.

groeten

marianne

Marianne de Jong

Hallo Marianne,

Ik heb lukraak een paar sites geprobeerd, maar ik heb geen problemen. Terwijl ik me niet ingelogd heb bij FamilySearch.

Overigens is het door jou genoemde probleem niet een probleem met Genver, maar met FamilySearch.

Genver is "slechts" (Knipogen) een site met allemaal links naar FS om het ons super gemakkelijk te maken.

Als FS dingen verandert, werkt Genver niet meer en moet aangepast worden. Als FS bezig is met een bepaalde regio, kan het zijn dat de akten tijdelijk niet beschikbaar zijn.

mirjam van rooijen

Hoi Mirjam, bedankt voor je bericht, zijn er ook andere mogelijkheden om dan toch bij de aktes te komen of lukt dit alleen via genver. Hoop alleen dat het probleem snel opgelost is.

Groeten

Marianne

Marianne de Jong

Helaas lukt het ook NA inoggen niet.

Bert de Jong

niet vergeten:

de images staan bij Family Search / LatterDay Saint (FS/LDS)


GENVER is "slechts" een aantal pagina's met links

niet meer dan je eigen "favorieten"

maar wel heeel goed georganiseerd en zeeeer waardevil (dank aan Jakkes)

ik heb vandaag meerdere keren de images op FS/LDS kunnen bekijken zonder problemen 

grtn

Jan_K.

Ik ondervind nog steeds geen probleem om de akten via Genver te bereiken. Misschien dat een bepaald deel onbereikbaar is. Dan zou je moeten noemen welke je niet kunt openen.

Anders probeer het maar eens rechtsstreeks. Maar logischerwijs zou dat dezelfde problemen moeten oproepen, want je zegt dat de afbeelding niet geopend kan worden, dus dan zit je al op FS.

https://www.familysearch.org/search/image/index#uri=https%3A//api.familysearch.org/records/collection/1831469/waypoints

Hier kun je door gaan klikken. Meer werk, maar wie weet.

mirjam van rooijen

Waarschuwing op de pagina "Utrecht" van genver.nl:

LET OP !!!

Sinds de wijzigingen van 13 september j.l. zijn bepaalde films van Utrecht niet meer raadpleegbaar.
Deze films geven "Sign in to view this image"; het gaat voor Utrecht bijna altijd om huwelijksbijlagen. Dit probleem is aan FamilySearch gemeld.

Moniek

Ik had de zin "Sign in to view this image"

zojuist bij aktes (niet altijd) uit Amsterdam.

Groet

Wim

w hobers

De keren dat ik deze melding kreeg, heb ik gewoon opnieuw via Genver ingelogd, dan ging het meestal wel goed. Soms helpt het ook, als de pijltjes verschijnen, om naar een volgende pagina door te klikken.

Ria Hendriks

Het lijkt een Firefox probleem te zijn.

Deze haalt de pagina wel op maar kan er dan niets mee.

Haal ik dezelfde pagina in explorer op dan is hij er wel.

Ronald Kok

Ook met Chrome heb je dat. Even op de pagina of pijltje klikken en het gaat weer.

En anders even wachten, misschien uren of dagen. Knipogen

Als men gratis deze informatie kan ophalen, zal het niet altijd perfect lopen.

Men kan pas gaan piepen, als men voor deze informatie moet betalen.

mvg, Masje II

Masje II

ik heb alleen problemen met het bekijken van huwelijksbijlagen

zowel onder Chrome als IE8

Jan_K.


vandaag, onder IE6, lijkt e.e.a. weer wel te lezen

Jan_K.




Plaats een reactie

Om reacties (en nieuwe onderwerpen) te plaatsen op het Stamboom Forum dient u eerst in te loggen! Nog geen lid? Registratie is gratis en snel!