stamboomforum

Forum logoFora » FamilySearch en Zoekakten » familysearch - inzien aktes niet meer mogelijk sinds 1 maart

Het lukt mij niet meer om via Genver of Familysearch.org bij de aktes te komen. Wie herkent dit probleem? En zo ja wat is dan een mogelijke oorzaak. Ik heb meerdere browsers geprobeeerd [ie, chrome en firefox] en het probleem treedt bij alle drie op. Is er iemand die geen problemen ondervind bij het opvragen van de aktes? Suggesties? Gebruik win7 en afgelopen donderdag is er wel een winupdate geweest.

Gr. Gert-Jan

Gert-Jan Peek

Hallo Gert-Jan,

Ik heb hetzelfde probleem met IE en Chrome in combinatie met Vista: na opvragen van de akte blijft de pagina hangen op "Loading image".

Helaas heb ook ik geen idee wat de oorzaak is. Zie wel dat er elders op het forum ook al over gepost is: http://www.stamboomforum.nl/servicedesk/2/43106/0/genver

Groet, Hellen

Hellen

Probeer eens de rechtermuisklik en kies dan Herladen.

Eventueel een paar keer achter elkaar.

Bij mij werkte dat (dacht ik tenminste...).

Ik gebruik Google Chrome.

Pauwel


Hallo Pauwel,

Dank je wel voor de tip! Aan proberen ervan kwam ik niet echt toe, want nu laadt de pagina wel gewoon Lachen. Lijkt er toch op dat het probleem bij Family Search zit. Ach, als het maar opgelost is, toch?

Groet, Hellen

Hellen




Plaats een reactie

Om reacties (en nieuwe onderwerpen) te plaatsen op het Stamboom Forum dient u eerst in te loggen! Nog geen lid? Registratie is gratis en snel!