stamboomforum

Forum logoFora » FamilySearch en Zoekakten » "FamilySearch geeft problemen"

goedemorgen

Gisteren heb ik nog op genver gezeten alleen vandaag krijg ik foutmeldingen als ik een jaar wilt openen.

Hebben meer mensen dit of ben ik de enige?

mvg

Claudia Vreugdenhil

claudia vreugdenhil

Ook ik krijg allen maar foutmeldingen. Er zal dus wel iets aan de hand zijn.

mvg

Mary

Mary Schroder

Genver is alleen maar een 'doorgeefluik' naar de akten van Familysearch. De kreet 'Genver doet het niet meer' lijkt me dus niet juist. Er zal iets met Familysearch aan de hand zijn. Meestal betekent dat een update.....

Annemarie57

Ctrl+F5, en maar blijven proberen..

Pauwel

Gaarne de titel aanpassen in "FamilySearch geeft problemen" of iets dergelijks.

Het probleem speelt inderdaad NIET bij GenVer, maar bij FamilySearch.

De beste remedie is in dit geval de browsergeschiedenis te legen (inclusief de cookies), de browser daarna af te sluiten en weer te openen.

Daarnaast is het verstandig om de browsergeschiedenis standaard op maximaal één dag in te stellen.

Toegevoegd:

Getest:

Internet Explorer 10: GEEN problemen

Firefox: geeft direct problemen

Google Chrome: vanuit GenVer gaat de eerste pagina goed, maar bij het klikken op de pijl of het opgeven van een imagenummer gaat het fout.

Helaas kan GenVer niets voor U betekenen.

Jakkes

Het schijnt het weer te doen

cor

cor de vries


@Cor,

Met dank voor de positieve boodschap; kan ik boodschappen over de storing weer verwijderen..

@Everardus,

Met dank voor het wijzigen van de topic-titel.

Jakkes




Plaats een reactie

Om reacties (en nieuwe onderwerpen) te plaatsen op het Stamboom Forum dient u eerst in te loggen! Nog geen lid? Registratie is gratis en snel!