LS,
Sinds vorige week zie ik geen kans meer om scans te bekijken via de optie "snelzoeken".
Alle scans zijn dan steeds vervangen door de mededeling: Ïmage niet aanwezig. Gaarne doorgeven."
Probleem al enkele malen doorgegeven via mail, maar geen reactie.
Ook internet afgezocht naar gelijksoortige meldingen, maar niets aangetroffen.
Is er iemand die opheldering kan verschaffen?
Teun Roos
Als ik bij de huwelijksbijlagen van Barwoutswaarder klik op "snel zoeken" (zie hier) en op het volgende scherm klik op 1/15 krijg ik deze mededeling te zien. Zie hier. Ik denk dat Teun dit bedoelt.
Ik ben ingelogd op familysearch.
Ik zie het. Ik gebruik dat scherm eerlijk gezegd nooit. Ik gebruik in de gewone beeldweergave evt het blokjes diagram links.
mvg-Ben
Ik ervaar het zelfde probleem.
Ik ben ingelogd bij family search maar blijf bij zoekakten.nl de meldingen "Image niet aanwezig melding gaarne doorgeven" zien.
Ik heb zowel "internet explorer" als "google chrome" geprobeerd.
Ik heb het ook, zelfs op mijn iPad kan ik de akten niet meer inkijken
Ik kan weer gewoon zoeken. Voor mij is de kwestie opgelost.
Groeten van Terkos
Ik kan ook weer bij de akten, gelukkig