stamboomforum

Forum logoFamilySearch » Foutmeldingen downloaden


Profiel afbeelding

Ik krijg de laatste tijd heel vaak een foutmelding als ik een afbeelding van FamilySearch probeer te downloaden. Een tijd later lukt dat dan wel. Kan ik daar zelf iets aan doen of ligt dat aan FamilySearch?

Jim Joosten

Het kan te maken hebben met uw browser. Ziet u daar in de URL balk links ergens een icoontje met een streepje er doorheen? Dan zou u daar op kunnen klikken en kunnen vrijgeven voor weergave, afhankelijk van welke browser u gebruikt.

Yolanda Lippens


Jim,

bedoel je, dat je die fout-melding krijgt als je R-boven op de knop download drukt? Zo ja dan kan ik dan bevestigen ik heb dat ook wel eens: er verschijnt dan een mededeling "als dit probleem zich blijft voordoen neem dan contact op met de systeembeheerder" Heb zelf de indruk dat ik dan of al te lang bezig ben op de site van FS, of te snel ben, want als ik even wacht lukt het downloaden wel.

Meer kan ik er niet over kwijt.

Verder Gezellige Kerst en een gezond 2020

Jan Meys







Plaats een reactie

Om reacties (en nieuwe onderwerpen) te plaatsen op het Stamboom Forum dient u eerst in te loggen! Nog geen lid? Registratie is gratis en snel!


Inloggen Registreer nu