stamboomforum

Forum logoFora » Genealogische sites en publicaties » Abonnement MyHeritage

Zoals ik `t lees? Is het telkenmale een herhaling van informatie door MyHeritage. Duidelijke antwoorden worden vermeden! Wederom een onwenselijke situatie.
Hartelijke groet,
Roland

Roland Hainje

Dat het niet bij incidenten blijft bij MyHeritage blijkt ook laatst weer. Ik heb een jaar gebruik gemaakt van een betaald abonnement. Nu mijn stamboom voor 95% compleet is zoals ik hem wil hebben, is het voor mij genoeg. Het programma blijft offline gewoon werken, ook met circa 1100 personen, de smartmatches hebben voor mij geen toegevoegde waarde meer. Ik ben alleen maar bezig om anderen van info te voorzien. Matches die ik krijg zijn bijna altijd van mensen die gegevens uit mijn boom hebben overgenomen, en ja dan is het logisch dat er een match wordt gevonden. Of ik dat even wil bekijken en bevestigen ? En dat tig keer per week, nee bedankt.

Over het programma ben ik nog steeds zeer tevreden, maar de meerwaarde voor een abonnement zie ik niet meer. Ook ik werd benaderd voor verlenging. Eerst meerdere keren binnen het programma, toen per mail een aantal keer. Toen werd ik vanaf een vreemd nummer gebeld. Een Engelse sprekende man, maar duidelijk niet als moederstaal, stelde zich nauwelijks voor. Achtergrondgeluiden als uit een cafe, deden mij denken dat het een dronkenlap was die een verkeerd nummer had gedraaid. Na een paar tellen kreeg ik door dat het MyHeritage was. Of ik wilde verlengen, nee dus. Waarom niet ? Te duur ? Ja, zeker ook. Ik zal dat even met mijn manager moeten overleggen of ik iets aan de prijs mag doen. Serieus ? Daar trapt toch niemand in, de manager. Na een minuut stilte sprak hij dat hij liefst 7 euro van de prijs mocht halen. Toen ik dat wegwuifde, kwam hij met levenslang gratis backup service. Ik legde hem vriendelijk uit dat ook ik een hardeschijf en een eigen cloud-dienst tot mijn beschikking had. Vervolgens gooide hij de hoorn op de haak. Dat zegt mij genoeg. Er viel bij mij niets meer te halen, volgende klant.

Nu spreek ik prima Engels en hebben we elkaar goed verstaan, maar Nederlandse klanten in het Engels benaderen is echt 'Not Done' MyHeritage. Misschien ook handig als deze meneer een cursus klantvriendelijkheid gaat volgen.

Edwin

Goedemiddag Edwin,
Ik hoop dat er nu - na jouw duidelijke schrijven, een oplossing volgt. Lijkt mij uw taak en verplichting MyHeritage! De "Hobby" en serieuze interesse van jullie abonnees, wordt door jullie onfatzoen, en gebrek aan betrokkenheid, op de proef gesteld. Neem deze signalen serieus!

Roland Hainje

Beste Willeke,

 

als ik nu een half jaar voor het einde van mijn abonnement het abonnement wil stopzetten, krijg ik dan restitutie over de laatste 6 maanden? Anders heeft de opmerking dat ik het abonnement eerder kan stopzetten weinig meerwaarde.

Groeten Philip Willems

philip

Discussies tussen My Heritage en een lid hiervan dienen rechtstreeks gevoerd te worden en niet via dit stamboomforum.

 

Vr. groet,

Everardus - Rollema - moderator stamboomforum

Everardus Rollema

Beste Edwin,

Ik betreur het oprecht te horen dat u op deze wijze bent benaderd en begrijp uiteraard dat u dit als onprettig heeft ervaren. Graag zou ik hierover persoonlijk met u verder willen praten. Ook op verzoek (zie hieronder) van moderator Everardus Rollema graag rechtstreeks. Zou u mij daarom een email willen sturen naar nederlands@myheritage.com met uw contactgegevens? Alvast bedankt!

Vriendelijke groet,

namens MyHeritage
Willeke Binnendijk

MyHeritage

Beste Philip,

Wilt u uw vraag plus contactgegevens aub mailen naar support@myheritage.com? Dan helpen wij u graag 1-op-1 verder (zie ook het verzoek van moderator Everardus Rollema om de communicatie rechtstreeks te laten verlopen) Alvast dank!

Namens MyHeritage
Willeke Binnendijk

MyHeritage

Bij deze contact opgenomen...

Edwin

Beste Edwin,

Even voor de zekerheid: wij hebben tot nu toe nog geen email van u ontvangen met uw contactgegevens, klopt dat? Dit mag naar nederlands@myheritage.com. Alvast bedankt!

Vriendelijke groet
MyHeritage
Willeke Binnendijk

MyHeritage

Beste Willeke,

Ik heb toch echt afgelopen woensdag een mail gestuurd naar dit adres, ovv van uw naam. 

Mvg,

edwin

Edwin

Goedemorgen,

Juist nu ik van plan was een berichtje over MyHeritage te plaatsen lees ik alle berichten over dit onderwerp.

Zodra je inderdaad op de site de abonnements-mogelijkheden aanklikt belt men je korte tijd daarna op.(Tel.nr. 020 2621959 )

Wanneer je dit nummer opzoekt is het niet bekend ,echter er is wel een site die dit nr. aanmerkt als ,,callcenter,oplichting",enz.

Ook op het forum van Radar is er een discussie over dit onderwerp.

Zelf ben ik wel tevreden over het ,,basis" gebruik van MyHeritage, maar het is uitermate irritant om mensen op bovengenoemde manier telefonisch te benaderen......

...Een gewaarschuwd mens telt voor twee "

Ciske Nieuwenhuijs.

Ciske Nieuwenhuijs


MyHeritage is een uiterst verdachte website. Ik heb ooit wel een account aangemaakt, een paar namen uit mijn stamboom ingezet, werd ontevreden over hun website dus hield ermee op.  Jaren later kom ik er weer op terecht, zie ik een stukje tekst, zogenaamd door mij geschreven, die reclame maakt voor MyHeritage: Dat heb ik nooit geschreven !  Verder zijn er namen van nog levende familieleden toegevoegd aan dat hele kleine stukje stamboom dat ik had: en die mensen heb ik echt niet zelf toegevoegd !  Meteen mijn account gewist, hopelijk klopt het dat 'alle informatie voorgoed verwijderd is. .'' (zoals zij claimen.).

Frederique Hijink




Plaats een reactie

Om reacties (en nieuwe onderwerpen) te plaatsen op het Stamboom Forum dient u eerst in te loggen! Nog geen lid? Registratie is gratis en snel!