stamboomforum

Forum logoFora » Genealogische sites en publicaties » MyHeritage

MyHeritage heeft een bedrag geincasseerd van mijn creditcard zonder mijn toestemming. Op hun website is nergens een contactmogelijkheid om klacht in te dienen.

Heeft iemand hier ervaring mee?

G.C van Doorn

Misschien is deze link iets, gevonden op MyHeritage nederland.

https://www.myheritage.nl/FP/contact-us.php

Ik neem aan dat je ook zelf de mogelijkheid hebt om het bedrag te storneren.

 

Succes, Han Lijster

Han Lijster

https://www.stamboomforum.nl/profiel/105377

Discussie svp rechtstreeks met My Heritage voeren.

Gr.

Moderator

Everardus Rollema

Ik vind wel dat dit hier besproken kan worden.Meneer vraagt immers tips en ervaringen. Bij mij hebben ze ook zonder toestemming een jaar afgeschreven. Ik zou dat zelf hebben aangevraagd. Als je belt krijg je alleen Engels sprekende mensen aan de lijn, die gaan onderhandelen. Eerst 25% geven ze terug en na lang soebatten 40%. IN mijn geval heb ik via de visacard (Qander) melding gedaan en hebben zij het restant terug gehaald. Vaak is het al voldoende als je een vinkje over het hoofd ziet en dan zit je gelijk aan een levenslang abonnement vast. Let daar dus op. Bericht ze ook dat je geen enkel abonnement wil. Ik ind het erg jammer dat je juist in deze sector zo belazerd wordt! Sterkte ermee.

A.M.C. van Dalen

De poster vraagt naar een contact mogelijkheid met My Heritage en die is gegeven en de rechtsteekse discussie betreft voor de poster met My Heritage!

 

Groet,

Moderator

Everardus Rollema

Dit is nu de reden waarom ik ook erg huiverig ben om met MyHeritage in zee te gaan.

Je bent niet zeker van de zaak als je betaalt en wat gebeurt er met de door jou aangeleverde gegevens, ze worden niet verkocht aan anderen is gezegd in de discussie hierover in het begin van het jaar maar er blijkt gewoon iets niet helemaal te kloppen.

Heb dus ook alle contact via Aldfaer met MyHeritage uitgeschakeld, ik vertrouw het niet.

 

Han Lijster

Han Lijster

Nogmaals Moderator, het gaat hier om een site, My Heritage, die mensen belazert. Aangezien je vaak naar die site wordt geleid is het juist goed om hier ervaringen over te delen. Ik vind het prima om naar verhouding wat te betalen voor gegevens, als dat dan zo nodig moet maar als je gelijk boven de 100,- kwijt bent en je niet zeker bent wat ze met jouw gegevens doen, dan is dat m.i. voldoende reden om anderen te vragen naar hun ervaringen.

A.M.C. van Dalen

Bij mij is net hetzelfde gebeurd. Zonder enige verwittiging werd mijn abonnement verlengd en geld van mijn rekening gehaald.  Zondag laatstleden (!) werd ik andermaal telefonisch gecontacteerd door een Engels sprekend persoon die zich Benjamin noemde. Hij bood mij de verlenging van mijn  abonnement aan (dat eerst op 22 oktober 2016 verloopt) en beloofde mij 25% korting. Het ganse pakket zou dan 320,50 Euro kosten!!! Hij drong aan om achter mijn PC plaats te nemen en verzekerde mij dat ik dit abonnement ten alle tijde kon opzeggen en hij zou mij de knop op het scherm aanwijzen. Ik heb dat natuurlijk niet gedaan.

MyHeritage vind ik een prachtig en uitgebreid programma, dat wel, maar hun verkooptechniek is mij te agressief.

Paul Crevels, België.

Paul Crevels

Van Dalen,

ik heb de poster een handvat gegeven om in contact te kunnen komen met My Heritage, waar hij in zijn bericht om vroeg.

De poster dient dus dit op te lossen met My Heritage en te corresponderen, daar kan u, ik en andere forumleden niets aan dien.

Dat er forumleden zijn die nare ervaringen met My Heritage hebben gehad is heel vervelend en hun meningen mogen ze ventileren op dit topic (subforum) en blijft ieders eigen verantwoordelijkheid.

Hopelijk dat My Heritage klant vriendelijker gaat worden.

Vr. gr.

Moderator

Everardus Rollema

Besteen mensen,

MyHeritage pluk alles bijna van internet.

Paula.

Piet van Weereld

Dit is mij ook overkomen.... Ik kon pas na een telefonisch gesprek met USA (!!) het bedrag geretourneerd krijgen maar ging heel moeizaam. Schandalig!

 

Joke Lamfers 

Johanna Laura Lamfers

Inhakend op het hier bovenstaande: Mij is precies hetzelfde overkomen en ben het volledig eens met de stelling dat e.e.a. zeer aggresief plaatsvindt.

Ik heb destijds (2015) via hun forum heel duidelijk (op een nette manier!) deze onfrisse gang van zaken weergegeven.

Er volgde toen een apart mailtje dat mijn berichtgeving van het forum was afgehaald en dat mijn abonnement was stopgezet.

Tip: Bij een eventuele aanmelding: alleen geld overmaken via een bankoverschrijving ! hierdoor is het abonnement niet terugkerend ! Ik heb deze toezegging zwart-op-wit van hen.

Hugo P.

Hugo P. Abrahamse

Ikzelf heb positieve reactie te melden over MyHeritage. Ik heb ook wel eens vragen. Op de site kun je contact maken met MyHeritage, ik werd teruggebeld en/of ik kreeg een mail door/van een Nederlandse medewerker. Over het abonnement kreeg ik de keuze van wel of niet verlengen. Niks agressief, maar vrijblijvend. Misschien heb ik dan mazzel gehad???

Anita

Anita Vink-Berends

My Heritage plaatst alle foto's van onze stamboom op onternet, dus voor iedereen in de hele wereld te zien. 
Als je googlet op je eigen naam en zoekt naar 'afbeeldingen' kom je allerlei foto's van jezelf tegen die op de stamboomsite staan. Over privacy gesproken!

Door familieomstandigheden en gezondheidsproblemen is sinds een maand mijn jarenlange Premium-abonnementsperiode afgelopen zonder dat ik dat heb verlengd. Onze stamboom bestaat nog wel op My Heritage, maar is voor ons momenteel niet meer bereikbaar. Eerst moet ik mijn abonnement verlengen. 
Echter, verlengen met wat ik hád (een Premium-abonnement) lukt me niet meer. 
Ik kan alleen kiezen voor een upgrade (naar een Premium-Plus-abonnement). En dat kost een veelvoud van het abonnement dat ik voorheen had.
Ze hebben dus alle gegevens die ik in de loop van vele jaren met veel moeite heb verzameld en ingevoerd nu GEGIJZELD tot ik mijn abonnement heb ge-upgradet. 
Dat ruikt op zijn minst naar chantage!

Peter Housmans


Het is een grote bende, die hele My heritage ik wil er niks meer mee te maken hebben de mensen worden allemaal belazerd .

voor mij zijn ze gestorven.

jo consten




Plaats een reactie

Om reacties (en nieuwe onderwerpen) te plaatsen op het Stamboom Forum dient u eerst in te loggen! Nog geen lid? Registratie is gratis en snel!