stamboomforum

Forum logoHelpdesk » Probleem met Familie Archivaris, graag Uw hulp gezocht opgelost



Profiel afbeelding

Een van de redenen dat ik een plus abonnement genomen heb is dat ik dan bij archivaris meer dan 1 archief kan maken. Super handig om dan dingen te kunnen delen met mensen met wie ik samen werk in de verschillende stamboom takken.

Helaas kan ik nog steeds maar geen 2de familiearchief bijmaken. Ik krijg telkens de pagina dat ik daarvoor moet  opwaarderen naar een plus abonnement.

Ik heb de vraag al eens gesteld en de tip gekregen om uit te loggen, m'n computer opnieuw op te starten en opnieuw in te loggen. Dit heb ik sinds ik mijn plus abonnement hen al tal van keren gedaan, zonder het gewenste resultaat.

Is er iemand die dit ook gehad heeft?  Is er iemand die een oplossing voor dit probleem heeft?

Het enige wat ik nog niet geprobeerd heb is om mijn bestaande archief te deleten en opnieuw te beginnen........

Edda Baert Mommaerts - 28 mar 2020 - 10:01 (laatst bijgewerkt 28 mar 2020 — 12:14 door moderator)

Ik vermoed dat dit een technisch probleem is, zoals ik al zei gaan we er snel naar kijken. Via support heb ik er nog geen andere klachten over ontvangen, maar goed dat je deze vraag stelt.

We komen er z.s.m. op terug, alles komt goed!

Yolanda Lippens - 28 mar 2020 - 12:49

Als het goed is kunt u nu wel extra familiearchieven aanmaken. Kunt u het eens proberen?

mvg,
Bob Coret

Bob Coret - 3 apr 2020 - 16:14

heel erg bedankt!   Het is gelukt!

Edda Baert Mommaerts - 3 apr 2020 - 16:22

Hoewel ik nu een tweede archief heb kunnen aanmaken. krijg ik bij het opladen van foto's nog steeds de boodschap dat ik een probeer abonnement heb....

Edda Baert Mommaerts - 3 apr 2020 - 16:28

en ik moest een nieuw profiel aanmaken.....

Edda Baert Mommaerts - 3 apr 2020 - 16:30


Wij zien wel dat u al 2 foto's hebt geupload? Wilt u anders even uitloggen, pc/laptop opnieuw opstarten en weer opnieuw inloggen?

Yolanda Lippens - 3 apr 2020 - 16:38







De auteur van het eerste bijdrage in dit bericht heeft aangegeven dat de vraag is beantwoord of het probleem is opgelost.

Plaats een reactie

Om reacties (en nieuwe onderwerpen) te plaatsen op het Stamboom Forum dient u eerst in te loggen! Nog geen lid? Registratie is gratis en snel!


Inloggen Registreer nu