Goede middag Rob en Yolanda,
Ik kan nog steeds niet bij mijn stamboom en het tweede familiearchief (Timmer).
Ik heb dit gecontroleerd naar aanleiding van een mail van Yolanda om 13.04 uur vandaag.
Met vriendelijke groet,
Cees van der Maat
Misschien heb ik het u al eerder gevraagd, maar dan nog even via deze weg:
heeft u de URL van de publicaties waar u niet bij kunt?
OK we gaan er weer naar kijken. Vervelend dat dit u treft, we maken het goed met u, hoor!
Goede avond Yolanda en Rob,
Ok, ik begrijp dat ik alles opnieuw moet uploaden en het familie archief Timmers niet meer kan bereiken.
Waarom is het familiearchief Fam van der Maat dan wel bereikbaar en Timmers niet terwijl dit archief gekoppeld was aan van der Maat?
Ook vraag ik me af of ik de koppelingen in het familiearchief Fam van der Maat naar de Stamboom van der Maat allemaal opnieuw moet maken of dat ze nog werken nadat ik alles ge-up-load heb.
Ik ga mijn stamboom uploaden en zal wel ziet wat er van terecht komt.
Verder heb ik 26 weken niet kunnen beschikken over mijn gegevens en dus geen gebruik kunnen maken van mijn abonnement. ik zou graag zien dat de einddatum van mijn abonnement 26 weken wordt opgeschoven.
Met vriendelijke groet en blijf gezond.
Cees van der Maat
Beste heer v.d. Maat,
De Servicedesk is de afgelopen maanden onbemand geweest, maar inmiddels pakken we de draad weer op.
Uw probleem is een hardnekkige, maar is inmiddels al wel onderzocht. Alleen is er nog geen oplossing paraat.
We zijn er dus nog mee bezig. Ik geef toe dat dit niet erg bevredigend klinkt, maar het wordt a: opgelost en b: u krijgt sowieso uitstel van uw abonnement.
Zodra we nieuws hebben m.b.t. de oplossing hoort u dat.
Beste heer van der Maat, is uw probleem inmiddels opgelost?
Het probleem van de familie archieven is opgelost.
Een punt komt nog steeds terug:
Het blijkt dat een andere Stamboom Forum gebruiker precies dezelfde naam heeft opgegeven als u. Om geen misverstanden te krijgen wil ik u vragen of uw naam iets wilt aanpassen zodat deze uniek is op het Stamboom Forum. U kunt dit bewerkstelligen door bijvoorbeeld uw naam voluit te schrijven in plaats van initialen of door een (willekeurig) nummer toe te voegen zoals bijvoorbeeld C. van der Maat 8163.
Ik heb altijd als c. van der Maat ingelogd en nu krijg ik deze waarschuwing. Heel vreemd!!
Met vr gr
Cees van der Maat
Beste heer v.d. Maat,
Deze melding wordt inderdaad sindskort gegeven, maar u hoeft daar niets mee te doen. Er zal wellicht nog een Cees, Cor of Carel v.d. Maat zijn. De melding verschijnt dan als een ander met precies dezelfde naam / initialen ook een account aanmaakt. Dat kan verwarring geven bij de leden. Maar u mag het ook zo laten.
Goede morgen!
Deze melding heeft dus geen gevolgen voor iets, het is allee lastig dat je steeds die melding krijg en weer een pagina terug moet en weer vooruit.
Niet prettig in gebruik.
De oplossing is dus dat iemand zijn gebruikersnaam aanpast. Dan denk ik dat de laatste die gekomen is de aanpassing moet doen. Ik denk dat ik al 20 jaar op deze site kom en altijd de zelfde gebruikersnaam heb gehad.
Kan die ander zijn naam dan aanpassen dan hebben we er beide geen last meer van.
Met vriendelijke groet,
Cees van der Maat
Of jullie gaan per ongeluk langs elkaar heen, maar
U kunt uw naam want daar gaat het over begrijp ik gewoon zelf wijzigen in uw profiel.
Mvg. Herman
Beste heer v.d. Maat, we gaan er weer even naar kijken om e.e.a. zo handig mogelijk in te delen.
Deze meldingen worden inmiddels niet meer getoond.