stamboomforum

Forum logoHelpdesk » toepassing login voor genodigden opgelost



Profiel afbeelding

(Herhaling) Kan het zijn dat een genodigde (voor de toegangspoort) met de ontvangen login/link (van genealogie online) maar op 1 apparaat kan inloggen. Dus niet op de laptop EN op de iPad??

jsg vaessen - 16 jun 2020 - 15:22

Beste,

dank voor uw bericht. Welke (fout)melding krijgt de genodigde als hij of zij met het andere apparaat inlogt?

Met vriendelijke groet,

Indie van Lieshout

Uitgeschreven lid - 16 jun 2020 - 15:26 (laatst bijgewerkt 16 jun 2020 — 15:27 door auteur)

23

22+++6Mijn ‘genodigde’is  op z’n laptop ingelogd (in Genealogie-Maasbree), en wil ook inloggen met  zijn iPad. U vraagt “Welke (fout)melding krijgt de genodigde als hij of zij met het andere apparaat inlogt?”. Mijn genodigde stuurde het volgende antwoord met 3 bijlagen.

Ik begin met inloggen, voer blijkbaar een foutief wachtwoord in en krijg dan de mededeling “Bent u uw wachtwoord vergeten?” (Bijlage 1)

Als ik daarop klik verschijnt een scherm zoals bijlage 2.

Daarom niet getreurd want onder menu “Aanmelden” staat ook de optie “Wachtwoord vergeten”.

Als je dan je mailadres invoert en het hokje “Ik ben geen robot” aanvinkt en de aanvraag verstuurt, verschijnt het scherm zoals in bijlage 3, met de cryptische omschrijving “Het opgevoerde mailadres is niet onbekend”.

Belangrijker is echter dat er geen mail komt om je paswoord opnieuw in te stellen.

P.S.

Mhr van Lieshout: geeft U even door waar en hoe ik U drie PDF bestanden --horend bij het bovenstaande-- kan sturen (3 printscreens)

jsg vaessen - 17 jun 2020 - 19:41

Beste,

neemt u even met mij contact op via mijn profiel op het Stamboom Forum. Kunt u even proberen deze genodigde opnieuw voor uw publicatie uit te nodigen om te kijken of dat het probleem oplost? Anders hebben we denk ik inderdaad met een technisch probleem te maken dat ik aan mijn collega moet voorleggen.

Met vriendelijke groet,

Indie van Lieshout

Uitgeschreven lid - 18 jun 2020 - 08:20

Wat u voorstelt is al twee keer geprobeerd; ik wil mijn genodigde daar verder niet meer mee belasten. Waar en hoe kan ik drie printscreens kwijt en / of stuur me een emailadres van iemand die ik tijdelijk 'genodigde'kan maken (van Genealogie-Maasbree). U kunt dan zelf vaststellen wat en hoe het niet lukt. (mijn email: jsg.vaessen@hccnet.nl)

jsg vaessen - 18 jun 2020 - 13:35

Meneer Vaessen,

We (Indie en ondergetekende) hebben het inloggen via de toegangspoort getest en lopen niet tegen het probleem aan dat u beschrijft. Dat maakt het zoeken naar een oplossing lastig.

De screenshots die u heeft gemaakt tonen een "Pagina niet gevonden" (als er op Wachtwoord vergeten wordt geklikt). Weet u toevallig internetadres van deze niet gevonden pagina?

U geeft aan dat er geen mail wordt ontvangen bij wachtwoord vergeten. Staat de mail, afkomstig van Genealogie Online genealogie (apestaartje) coret.org wellicht in de spam folder?

Tenslotte, welke browser wordt er gebruikt?

mvg,

Bob Coret

Bob Coret - 2 jul 2020 - 15:38 (laatst bijgewerkt 2 jul 2020 — 15:39 door auteur)


Beste heer Vaessen, wilt u nog reageren?

Yolanda Lippens - 26 okt 2020 - 15:15







De auteur van het eerste bijdrage in dit bericht heeft aangegeven dat de vraag is beantwoord of het probleem is opgelost.

Plaats een reactie

Om reacties (en nieuwe onderwerpen) te plaatsen op het Stamboom Forum dient u eerst in te loggen! Nog geen lid? Registratie is gratis en snel!


Inloggen Registreer nu