stamboomforum

Forum logoHelpdesk » LET OP: Problemen met mails naar Nederlandse emailadressen opgelost



Profiel afbeelding

Betreft Anders (via Firefox browser) op adres n.v.t.

Hallo leden,

Er zijn al een paar dagen problemen met het afleveren van berichten naar Nederlandse emailadressen, zoals Ziggo, KPN, home, planet, enz.

Deze providers versturen momenteel onze berichten niet. We zijn hier uiteraard mee bezig, en hopen dat het snel wordt opgelost.

Yolanda Lippens - 2 dec 2020 - 13:27

Ook mijn provider Xs4all plaats de berichten verzonden door genealogie@coret.org de laatste dagen in de spam-box. Via webmail heb ik nu dit email-adres op de greenlist geplaatst. Nu komen alle berichten weer door.

Martien Jonker - 2 dec 2020 - 15:43

Bij mij komen geen mails binnen, ook niet in de spam-box.

L. Loef - 3 dec 2020 - 06:09

Ik zit op Ziggo en hier heeft het maar heel even gehaperd en dan in de zin dat alles in mijn spambox verdween, ik heb de mails van online als niet ongewenst aangevinkt en hiermee is het opgelost

Johan van der Donk - 3 dec 2020 - 11:32

Is er al meer duidelijkheid omtrent dit probleem. Uw bericht is van een week geleden en vooralsnog krijg ik, als Ziggo-klant, geen berichten binnen, ook niet in de spam. Mijn contact met Ziggo heeft geen resultaat opgeleverd, zij verwijzen naar GO.

Henk Sweers - 9 dec 2020 - 16:49

Het probleem ligt ergens in het midden, alhoewel meer bij de providers omdat zij dingen tegenhouden, en is vrij complex. Het staat bovenaan onze lijst, maar zijn afhankelijk van de NL providers. Ik krijg zelf wel mail binnen omdat ik gmail gebruik.

Yolanda Lippens - 10 dec 2020 - 12:06

Wat een vervelend probleem. Hopelijk worden jullie daarvan snel verlost.

Intussen...., hoe kan ik iemand beantwoorden die mij een mail heeft gestuurd, die niet bij mij is binnengekomen? Ik zie namelijk in mijn lijst met berichten dat iemand mij heeft getracht te bereiken en ik kan dat bericht ook lezen, maar niet beantwoorden vanuit de berichtenlijst van het forum.

E.W. van Hutten - 14 dec 2020 - 21:23

@E.W. van Hutten, ik begrijp uw vraag niet? Wil u hiervoor ook even een apart topic voor aanmaken bij de Servicedesk?

Yolanda Lippens - 15 dec 2020 - 15:38

Dag Yolanda,

Dank je wel voor je reactie.

Als ik ga naar "GenealogieOnline-Beheer-Mijn Berichten" (na inloggen) zie ik dat iemand mij op 20-11-2020 een bericht heeft gestuurd.

Dat bericht is niet in mijn mail terecht gekomen. Beantwoorden vanuit mijn mailbox is simpel, maar omdat ik het niet in mijn mailbox heb zitten kan ik die persoon dus niet beantwoorden. Vanuit "Beheer-Mijn Berichten" kan ik niet antwoorden, alleen maar bericht verwijderen.

Is er een mogelijkheid dat ik dat bericht alsnog in mijn mail kan ontvangen?

Dank voor jullie hulp!

Met vriendelijke groet,

Miel van Hutten.

E.W. van Hutten - 15 dec 2020 - 16:09


Hallo Miel,

Als je een bericht bekijkt via de Mijn berichten functie, dan staan er onder het bericht 2 knoppen: verwijderen en opnieuw versturen. Deze laatste is denk ik hier van toepassing?

Bob Coret - 16 dec 2020 - 16:17







De auteur van het eerste bijdrage in dit bericht heeft aangegeven dat de vraag is beantwoord of het probleem is opgelost.

Plaats een reactie

Om reacties (en nieuwe onderwerpen) te plaatsen op het Stamboom Forum dient u eerst in te loggen! Nog geen lid? Registratie is gratis en snel!


Inloggen Registreer nu