stamboomforum

Forum logoHelpdesk » upload-probleem


Profiel afbeelding

Betreft Genealogie Online (via Safari browser)

Ik probeer een bestaande stamboom in Gen.Online te updaten met een ged.bestand, maar krijg geen melding dat dat is gebeurd en ook in GenOnline wordt die niet uitgevoerd.  

Ook bestaande stamboom verwijderen lukt niet. Wil die dan opnieuw aanleveren. Lukt niet.

Paul van Meerwijk - 18 mar 2021 — 11:31

Er is meer informatie nodig zoals onder welke omstandigheden u dat heeft geprobeerd.

In Windows 10 x64 Edge ?

Daar kan het ook afhankelijk van zijn.

Heeft u in GO gekozen voor Publicatie beheren en daarna publicatie verversen ?

Zo heb ik het recent ook gedaan en dat werkte goed

Herman Schilder - 18 mar 2021 — 16:42 (laatst bijgewerkt 18 mar 2021 — 16:46 door auteur)

Ik werk met Apple.  Ik heb op GO verversen geprobeerd. In het verleden werkte t wel, nu niet. 

Paul van Meerwijk - 18 mar 2021 — 16:58

en up-to-date mag ik hopen ?; dan kan de beheerder er misschien wat mee en zal die wel reageren via Yolanda

Herman Schilder - 19 mar 2021 — 15:57

De upload is gisteren met my heritage gemaakt. Dus zeer recent. 
Is niet door GO verwerkt. 

Paul van Meerwijk - 19 mar 2021 — 17:17


Beste heer van Meerwijk, 

Als het verversen niet lukt, adviseer ik altijd om de publicatie eerste te verwijderen. Daarna een nieuwe gedcom te maken en te importeren. 

Wilt u dat eens proberen?

Yolanda Lippens - 7 apr 2021 — 14:12







Plaats een reactie

Om reacties (en nieuwe onderwerpen) te plaatsen op het Stamboom Forum dient u eerst in te loggen! Nog geen lid? Registratie is gratis en snel!


Inloggen Registreer nu