Ik probeer een bestaande stamboom in Gen.Online te updaten met een ged.bestand, maar krijg geen melding dat dat is gebeurd en ook in GenOnline wordt die niet uitgevoerd.
Ook bestaande stamboom verwijderen lukt niet. Wil die dan opnieuw aanleveren. Lukt niet.
Er is meer informatie nodig zoals onder welke omstandigheden u dat heeft geprobeerd.
In Windows 10 x64 Edge ?
Daar kan het ook afhankelijk van zijn.
Heeft u in GO gekozen voor Publicatie beheren en daarna publicatie verversen ?
Zo heb ik het recent ook gedaan en dat werkte goed
Ik werk met Apple. Ik heb op GO verversen geprobeerd. In het verleden werkte t wel, nu niet.
en up-to-date mag ik hopen ?; dan kan de beheerder er misschien wat mee en zal die wel reageren via Yolanda
De upload is gisteren met my heritage gemaakt. Dus zeer recent.
Is niet door GO verwerkt.
Beste heer van Meerwijk,
Als het verversen niet lukt, adviseer ik altijd om de publicatie eerste te verwijderen. Daarna een nieuwe gedcom te maken en te importeren.
Wilt u dat eens proberen?