stamboomforum

Forum logoHelpdesk » Inlogprobleem opgelost



Profiel afbeelding

Betreft Genealogie Online (via Firefox browser) op adres Https://genealogie.coret.org

Hoi Karla, heb je misschien nog een derde apparaat waar je e.e.a. mee kunt testen?

Yolanda Lippens - 25 aug 2021 - 14:30

Ik denk de oorzaak gevonden te hebben.

Vandaag even de tijd genomen om laptop en pc naast elkaar te zetten en te kijken of ik verschillen kon ontdekken. Een verschil is dat op de laptop Bitdefender draait (antivirusprogramma). Hoewel die geen foutmeldingen gaf en er ook niets bij de logging stond heb ik die toch maar even uitgezet. En zowaar, dan kan ik ineens wel inloggen. Hiermee lijkt de oorzaak dus bekend. Ik zag, teruglezend, dat Herman Kimman ook Bitdefender heeft draaien. Op zich wel vreemd dat het tot voor kort geen probleem was. En ook vreemd dat het inloggen tussendoor ook een keer wel werkte. 
Kennelijk behandelt Bitdefender sinds kort de Coret websites anders dan voorheen. Ik ga Bitdefender van de laptop verwijderen dus ik ga niet op zoek naar correcte instellingen.

Karla Reurink - 27 aug 2021 - 14:50


Dank je Karla, bij mij is het probleem daarmee nu ook opgelost. Ook na opnieuw inschakelen van Bitdefender kan ik gewoon inloggen. Ik meld het item nu als Opgelost. Hèhè.

Herman Kimmann - 27 aug 2021 - 18:50







De auteur van het eerste bijdrage in dit bericht heeft aangegeven dat de vraag is beantwoord of het probleem is opgelost.

Plaats een reactie

Om reacties (en nieuwe onderwerpen) te plaatsen op het Stamboom Forum dient u eerst in te loggen! Nog geen lid? Registratie is gratis en snel!


Inloggen Registreer nu