stamboomforum

Forum logoHelpdesk » bestand word niet meer ververst na update opgelost



Profiel afbeelding

Betreft Genealogie Online (via Chrome browser) op adres https://www.genealogieonline.nl/kwartierstaat-s-clement/

Sinds 14 oktober word mijn pagina niet meer ververst na een update. Er worden geen nieuwe gegevens getoond, ook nieuwe afbeeldingen worden niet getoond, al staan ze wel in de lijst.

Is dit een probleem speciefiek voor mijn pagina?

Sander Clement - 16 okt 2021 - 18:55

Om 10.20 uur vanochtend m'n GEDCOM ververst, om 10:54 uur 'n bevestigingsmail ontvangen, zie ook al dat 'n bepaalde webpagina vernieuwd is, zie 

https://www.genealogieonline.nl/the-dutch-connection/I3080.php

Ook de Inconsistentiemeldingen zijn vernieuwd. De statistiekenpagina toont inmiddels:

Deze publicatie is voor het laatst bijgewerkt op zondag 17 oktober 2021.

Dus, probeer het gewoon opnieuw:-)

Pauline Berens EBBI - 17 okt 2021 - 10:55

opnieuw proberen heeft weinig zin, er gebeurt niks.  Ik heb inmiddels wel 5 updates gedaan, diverse afbeeldingen geüpload, maar het word niet meer ververst.  Ik heb dit eerder gehad, herinner ik me.  Dan zit de bestandsverwerking op slot ofzo.

Sander Clement - 17 okt 2021 - 21:27

  1. Vervelend, kun je schermafdrukken delen van elke stap die je zet zodat we mee kunnen kijken naar wat er wel/niet gebeurt? Inclusief het afbeeldingenbeheerscherm. Ik gebruik de afbeeldingenfunctie van GO niet, dus alleen wat dat betreft is onze situatie niet vergelijkbaar volgens mij. Geen te grote afbeeldingen?
  2. Al 'n andere browser geprobeerd?
  3. Kun je laten zien wat je bedoelt met "ook nieuwe afbeeldingen worden niet getoond, al staan ze wel in de lijst"? Welke lijst, de afbeeldingengalerij of het afbeeldingenbeheerscherm? Graag 'n voorbeeld van 'n afbeelding die wel in "de lijst" staat en "niet getoond".
  4. Ik gebruik tekenset UTF-8, en jij?
  5. Zie wel 'n verschil in ons profiel op het Stamboom Forum, jij gebruikt ook Familie Archivaris, al zie ik niet waarom dit problemen zou kunnen opleveren bij het uploaden van 'n GEDCOM naar GO. Wat is het bestandsformaat bij het uploaden naar Familie Archivaris?

Dat "de bestandsverwerking op slot ofzo" zou zitten geloof ik niet, omdat 'n GEDCOM uploaden mij wel lukte. Zaterdag was wel het Stamboom Forum niet bereikbaar, maar dat staat hopelijk los van uploaden naar GO.

Pauline Berens EBBI - 18 okt 2021 - 09:09 (laatst bijgewerkt 18 okt 2021 — 16:21 door auteur)

Beste Sander,

Verwijder eens je cookies en cache van je pc/laptop. Of doe een Control+F5. Werkt dat?

Of probeer eens vanaf een ander apparaat te kijken?

Yolanda Lippens - 18 okt 2021 - 15:23

Het probleem is opgelost. Ik weet niet of dit vanzelf gebeurd is, of vanwege onderhoud, ik ben er in ieder geval blij mee.

Het is me 1x eerder gebeurd, precies hetzelfde. Dit gebeurd als ik de Gedcom upload en te snel mijn pagina ververs. Mogelijk dat de verwerking hierdoor vastloopt?

Sander Clement - 19 okt 2021 - 00:19


Toch ff geprobeerd: Als je tijdens 't uploaden de webpagina ververst lijkt het uploaden afgebroken te worden. Wacht dus minstens tot de melding:

Het GEDCOM bestand is goed aangekomen op de Genealogie Online server en zal nu verwerkt worden.
U zult een e-mailbericht ontvangen als de gehele publicatie is bijgewerkt (dit kan enige minuten tot uren duren).

Pauline Berens EBBI - 19 okt 2021 - 09:25 (laatst bijgewerkt 20 okt 2021 — 10:55 door auteur)







De auteur van het eerste bijdrage in dit bericht heeft aangegeven dat de vraag is beantwoord of het probleem is opgelost.

Plaats een reactie

Om reacties (en nieuwe onderwerpen) te plaatsen op het Stamboom Forum dient u eerst in te loggen! Nog geen lid? Registratie is gratis en snel!


Inloggen Registreer nu