stamboomforum

Forum logoHelpdesk » melding dat abonnement Familie Archivaris is afgelopen maar klopt volgens mij niet opgelost



Profiel afbeelding

Goedenavond,

Gisterne ontving ik de automatische melding dat mijn abonnement op familie-archief afgelopen is. Echter volgens mij klopt er iets niet.

Kijk ok onder mijn abonnementen dan staat daar:

'U heeft een Stamboom Forum Plus abonnement, deze loopt tot en met 11 januari 2023. Wilt u korting op uw verlenging? Lees hier hoe …'

Dus hoe kan dan het familiearchievaris abonnement, dat gelijktijdig met de overige 3 abonnementen is aangevraagd en betaald vorig jaar nu ineens afgelopen zijn?

Kunt u mij hier duidelijkheid in verschaffen.

Met vriendelijke groet,

Martin Scheers

Martin Scheers - 12 jan 2022 - 18:22 (laatst bijgewerkt 12 jan 2022 — 19:55 door auteur)


Teneinde evt misbruik van uw mailadres te voorkomen is het aan te raden deze te verwijderen uit uw bericht. Men kan eenvoudig met u in contact komen door op uw naam onder uw bericht te klikken en te kiezen voor - neem contact op.

mvg-Ben

Ben Wegman - 12 jan 2022 - 19:12







De auteur van het eerste bijdrage in dit bericht heeft aangegeven dat de vraag is beantwoord of het probleem is opgelost.

Plaats een reactie

Om reacties (en nieuwe onderwerpen) te plaatsen op het Stamboom Forum dient u eerst in te loggen! Nog geen lid? Registratie is gratis en snel!


Inloggen Registreer nu