stamboomforum

Forum logoHelpdesk » Plus abonnement opgelost



Profiel afbeelding

Betreft Genealogie Online (via Chrome browser)

Hallo, beheerders, 

Ik heb een plus abonnement afgesloten, maar is nog niet geactiveerd. 

Heb diverse berichten geplaatst en emails gestuurd, maar geen reaktie. 

Is ook al betaald. 

M.vr.gr.

Stanley de Beauvesier Watson 

S. de Beauvesier Watson - 17 mei 2022 - 15:23

Dag Stanley, je kunt alvast proberen in te loggen op GO en je GEDCOM uploaden. Heb je dat al geprobeerd? Dat kan namelijk sowieso al met een probeerabonnement. Ik zie nog geen publicatie van je.

Pauline Berens EBBI - 22 mei 2022 - 16:11

Dank je wel voor uw reaktie. Ik ga er mee aan de slag... 👍

S. de Beauvesier Watson - 22 mei 2022 - 16:50


Excuses zijn hier op de plaats. Ik keek bij mijn profiel en zag dat ik een probeer abonnement had en dat kon opwaarderen naar een Plus. Vandaar dat ik er vanuit ging dat ik het niet had. Nu kom ik op GO. Daar was ik nog niet geweest.. Excuses dat ik niet even heb verdergekeken... 👍👍👍

S. de Beauvesier Watson - 22 mei 2022 - 16:56







De auteur van het eerste bijdrage in dit bericht heeft aangegeven dat de vraag is beantwoord of het probleem is opgelost.

Plaats een reactie

Om reacties (en nieuwe onderwerpen) te plaatsen op het Stamboom Forum dient u eerst in te loggen! Nog geen lid? Registratie is gratis en snel!


Inloggen Registreer nu