stamboomforum

Forum logoHelpdesk » Ik heb geen toegang meer tot mijn eigen account opgelost



Profiel afbeelding

Betreft Genealogie Online (via Chrome browser) op adres www.genealogieonline.nl/west-europese-adel

Dag,

Ik probeer al weken om toegang te krijgen tot mijn eigen database. Mijn gebruikersnaam, email en wachtwoord zijn onbekend, als ik probeer in te loggen bij Genealogie Online. Ook een nieuw wachtwoord opvragen is niet mogelijk. 

Maar het is voor bezoekers wel mogelijk, om mij een bericht te sturen, dus blijkbaar is mijn emailadres wel ergens bekend bij u. 

Ik zou graag weer toegang willen hebben tot mijn database.

Pieter - 2 jun 2022 - 21:15

Normaalgesproken zijn de inloggegevens van genealogie online gelijk aan de inloggegevens van het stamboom forum. Dus u zou met hetzelfde e-mailadres en wachtwoord moeten kunnen inloggen als waarmee u hier op het forum inlogt.

Carmen - 2 jun 2022 - 23:12

Nee, want ik heb met een ander emailadres een nieuw account aangemaakt om hier mijn vraag te kunnen stellen. Het account waar mijn database staat is voor mij onbereikbaar

Pieter - 3 jun 2022 - 09:49

Dat is vreemd, want als ik in uw profiel kijk dan is daar deze publicatie aan gekoppeld: 

https://www.genealogieonline.nl/west-europese-adel/

Deze zou dus met dezelfde inloggegevens moeten kunnen worden benaderd.

Maar goed, als dat niet werkt dan even wachten op Bob of Yolanda.

Carmen - 3 jun 2022 - 14:49


Ik begrijp er niets van. Het werkt weer. Hartelijk dank.

Pieter - 3 jun 2022 - 22:02







De auteur van het eerste bijdrage in dit bericht heeft aangegeven dat de vraag is beantwoord of het probleem is opgelost.

Plaats een reactie

Om reacties (en nieuwe onderwerpen) te plaatsen op het Stamboom Forum dient u eerst in te loggen! Nog geen lid? Registratie is gratis en snel!


Inloggen Registreer nu