stamboomforum

Forum logoHelpdesk » LET OP: De Helpdesk is opgeheven door Bob Coret!



Profiel afbeelding

Betreft Anders (via Firefox browser) op adres x

Update 11 februari 2024

Omdat Pauline B. heeft aangegeven per direct te zijn gestopt, is er nu helemaal niemand meer op de Helpdesk. Omdat ik zie dat er nog veel hulpvragen openstaan, en om te voorkomen dat deze automatisch na 3 maanden worden gesloten, ben ik deze aan het nalopen of de vraag/probleem nog actueel is of niet. Echter kan ik niets oplossen, maar ik ben wel bereid - let op: alleen voor de leden en niet voor Bob - de boel te blijven monitoren. Dit voelt voor mij beter dan opstappen en jullie in de steek te laten.

Groetjes, Yolanda (moderator/Helpdesk)
P.s. als je wilt reageren op deze kwestie, doe dit dan in dit topic
https://www.stamboomforum.nl/subfora/4/2/89511/0/oplossing_gewenst_voor_problemen_met_bemensing_helpdesk

 

Update 4 februari, zie dit topic:

https://www.stamboomforum.nl/subfora/4/2/89511/0/oplossing_gewenst_voor_problemen_met_bemensing_helpdesk

 

Update 3 februari: 

Ik vrees dat ik weer geen goed nieuws kan brengen. Bob Coret heeft nog steeds niets van zich laten horen, wat inhoudt dat ik machteloos ben voor Helpdeskvragen vooral m.b.t. de abonnementen en technische onderdelen. Uiteraard heb ik 2 weken geleden weer diverse pogingen gedaan om contact met hem te krijgen, maar ik krijg geen reactie. Zo erg als ik dit vind voor Bob persoonlijk, zo erg vind ik het ook voor de leden en abonnees. 

Persoonlijk mis ik ook onze 2-wekelijkse Helpdesk overleggen, wat al sinds oktober 2023 stil ligt. Mocht Bob zich weer goed genoeg voelen om contact met mij op te nemen, dan pakken we de draad weer op. So far blijft het afwachten. Ik wil in ieder geval hierbij Pauline bedanken die zich bemoeit met inhoudelijke vragen. 

Het spijt me dat ik geen beter nieuws kan brengen. 

Groetjes, Yolanda

 

Update 2 januari:

Helaas is er nog geen verandering in de situatie.

 

Update 29 november:

Beste leden, ik kan helaas nog geen goed nieuws brengen. Het ziet er naar uit dat de Helpdesk dit jaar (2023) niet meer samenkomt. Technisch gezien ben ik afhankelijk van Bob, dus ik kan geen problemen oplossen. Gelukkig is Pauline er die veel vragen opvangt (dank Pauline!), maar het aanpakken van errors en fouten kan alleen Bob (samen met mij) doen. Dus het is geduld hebben tot hij weer beter is. 
Zoals ik eerder zei: alle dubbele/verkeerde betaalde abonnementen worden 1000% zeker terugbetaald. Maar gezien de situatie vraagt het momenteel even wat meer tijd. 

Mijn excuses voor dit ongemak, 
Groetjes, Yolanda
P.s. stuur mij s.v.p. géén privéberichten met Helpdeskvragen.

 

Update 31-10:

Helaas is de Helpdesk nog steeds niet terug. De griep is wel voorbij maar door andere privéomstandigheden kunnen we nog steeds niet aan de slag. 

Ik zal de openstaande topics laten weten dat e.e.a. nu stil ligt. Hopelijk kunnen we zo snel mogelijk weer aan de slag. 

Met name voor leden die abonnementsproblemen hebben: alles wordt opgelost. Alleen vragen we nu even wat meer geduld dan gebruikelijk. 

Groetjes, Yolanda

P.s. stuur mij s.v.p. géén privé mails over issues.

 

Beste mensen, 

De Helpdesk is momenteel geveld door de griep. We proberen de draad z.s.m. weer op te pakken. 

Groetjes, 

Bob en Yolanda

Yolanda Lippens - 25 okt 2023 - 17:38 (laatst bijgewerkt 21 feb 2024 — 13:58 door auteur)


Geen PB‘ s hierover naar de moderators svp

Everardus Rollema - 15 feb 2024 - 13:04 (laatst bijgewerkt 15 feb 2024 — 13:20 door auteur)








Dit onderwerp is gesloten.Nieuw onderwerp plaatsen
U kunt dus geen reactie meer plaatsen bij dit onderwerp. Wel kunt u natuurlijk een nieuw onderwerp starten.