Met regelmaat zien we nog steeds items voorbijkomen op de fora die niet kunnen worden opgelost door de regelmatig actieve forummoderatoren/beheerders. Telkens wordt daarbij (vruchteloos) verwezen naar Bob Coret.
Voor mij komt het moment naderbij dat ik moet beslissen over voortzetting van mijn betaalde abonnementen voor opnieuw een jaar.
Ik zal er maar rond voor uitkomen dat ik me zorgen maak over het toenemend aantal fouten die niet worden opgelost, alle inspanningen van de wél aanwezige beheerders ten spijt, en dat ik er hard over denk om terug te gaan naar een gratis probeerabonnement of het platform geheel vaarwel ga zeggen.
Hoe denken anderen daarover?
En nog belangrijker: is er zicht op verbetering?
Beste Peter,
Ik weet niet meer zo goed wat ik moet zeggen, behalve dat Bob, na bijna 1 jaar, nog steeds geen contact met mij heeft opgenomen over een herstart van de Helpdesk. Gek genoeg sta ik hier nog steeds voor open, ondanks dat ik nog de enige moderator ben, en hoe hij mij structureel heeft geghost, waar ik pas sinds deze zomer emotioneel overheen ben gekomen.
Ik weet ook niet of Bob op de achtergrond nog achter de knoppen zit. Soms denk ik van wel, maar veel Helpdesk issues blijven gewoon openstaan.
Ik weet niet of het goed is / zin heeft om in dit nieuwe draadje allerlei reacties te verzamelen. Advies om een abonnement te nemen, te verlengen of op te zeggen kan en wil ik niet geven. Behalve dat ik vind dat iedereen een logische conclusie moet trekken.
De situatie is helaas zoals het is.
Ben nog niet zolang hier actief, maar het is natuurlijk wel vreemd dat de hr. Bob Coret al een jaar lang niets van zich laat horen. Ik wil natuurlijk geen onrust zaaien. Maar als er leden zijn die alleen op de sites van de hr. Bob Coret hun gegevens bewaren zorg er dan wel voor dat jullie je gegevens ook in andere (stamboom)-programma’s bewaren.