Sinds een week werken een aantal pagina's waaronder Mijn Inbox van www.myheritage.nl niet meer. Als ik ingelogd ben en ik klik op bijvoorbeeld op Postvak In en op nog veel meer links dan krijg ik een lege pagina te zien. Als ik uitlog dan kan ik de pagina's wel gewoon openen. Ik heb het geprobeerd in MS Explorer, Firefox en op diverse PC's, maar bij geen van allen lukt het.
Ligt het aan een bepaalde instelling of moet het probleem bij Myheritage worden gezocht?
Na contact te hebben gezocht met de supportafdeling van MyHeritage ben ik na een paar mails heen en weer gestuurd te hebben gebeld op mijn mobiel vanuit Tel Aviv in Israël. Bleek een uniek softwareprobleem te zijn die niet eerder was voorgevallen. Wel bijzonder met meer dan 65 miljoen gebruikers:-)
Omdat dit niet eerder was voorgekomen is de softwareafdeling er direct meer bezig gegaan.
Na enkele uren was het probleem opgelost en kom ik weer alle pagina's waaronder mijn Inbox openen.
Grote klasse en goede service van MyHeritage!