stamboomforum

Forum logoGenealogie software / GEDCOMs » Smart matches die blijven hangen



Profiel afbeelding
Ik heb hier ook last van en al contact gehad met de support, die raadde me aan printscreens te maken dat had ik gedaan vervolgens kreeg ik antwoord dat ze het niet opgelost kregen en door zouden spelen naar de ict waar ik nog niks van gehoord heb. Behoorlijk waardeloos je betaald je blauw voor een klantenservice die niks oplost!

Jan-Cees Lelieveldt 2 - 24 feb 2020 - 22:04


Ik neem aan dat je hiermee bedoelt dat de smartmatch niet van het scherm verdwijnt nadat je deze hebt beoordeeld. Ik heb dit probleem ook al herhaalde malen aan My Heritage gerapporteerd. Ik krijg als antwoord dat de andere partij niet meer actief is of de persoon uit zijn stamboom heeft verwijderd.  In ieder geval vind ik dit ook heel hinderlijk, maar als je maar lang genoeg wacht verdwijnen die namen uiteindelijk wel. Ik begin dan ook steeds met het beoordelen van de 'recent'  geplaatste smartmatches ipv ' op 'waarde' beoordelen. 

Het is sowieso altijd goed om bij een klacht een screenprint te maken van je probleem. Ik vraag ook steeds om een Nederlands antwoord. De klachten worden namelijk in Israel beoordeeld en niet in Nederland.  

Wat het kostenaspect betreft, moet jij je afvragen of het nuttig is om foto's, plaatjes en andere teksten (notities) op de website te plaatsen. Ook moet je beoordelen of je wel gebruik maakt van al die bronnen welke via Record matches worden aangeboden. Je betaalt namelijk voor de data welke je op hun servers plaatst en de Recordmatches die worden aangeboden. Ze noemen dat een data-abonnement en daar betaal je bijna € 300 incl. BTW voor! Via de website kun bekijken welke abonnement je hebt! 

Joeke de Jong - 6 mar 2020 - 19:35







Plaats een reactie

Om reacties (en nieuwe onderwerpen) te plaatsen op het Stamboom Forum dient u eerst in te loggen! Nog geen lid? Registratie is gratis en snel!


Inloggen Registreer nu