stamboomforum

Forum logoGenealogie software / GEDCOMs » Familysearch kan geen Gedcom meer laten maken. opgelost



Profiel afbeelding

Pauline,

simpel ik werk al 11 jaar met MyHer ken daar alle in en outs en dat kan ik van FTB niet zeggen. Of synchronisatie beide kanten op werkt weet ik niet ik doe het alleen van MyHer naar FTB en de reden is, zoals al eerder gezegd: als ik een rapport in boekvorm van al mijn gegevens wil laten maken dan lukt dat niet in MyHer daar staat wel onder Stamboom een optie Print diagrammen en boeken, maar een compleet boek lukt daar niet, is m.i. gewoon te veel.

Nou moet ik er wel bij vertellen dat mijn laatste complete boek uit 2015 was 4432 pagina's en was 127 MB. Ik heb het net nog eens bij MyHer geprobeerd maar na drie kwartier was er nog niets.

Jan Meys1947 - 8 apr 2022 - 16:19


Het probleem is opgelost, vandaag heb ik weer een gedcom binnen 5 minuten binnengekregen.

Hoe is het opgelost? Uiteindelijk heb ik het abuse team van KPN gemaild en gevraagd of het waar is dat mijn account "soft bounced" is door hun?

Zij hebben dat onderzocht en kwamen met de conclusie dat daar geen sprake van is.

Dat heb ik doorgestuurd naar MyHer en zij antwoorden: "Ik heb je opnieuw geabonneerd op alle e-mails die door ons worden verzonden. "

Hiermee markeer ik deze discussie "als opgelost" met dank aan iedereen die heeft meegepraat.

Jan Meys1947 - 12 apr 2022 - 17:56







De auteur van het eerste bijdrage in dit bericht heeft aangegeven dat de vraag is beantwoord of het probleem is opgelost.

Plaats een reactie

Om reacties (en nieuwe onderwerpen) te plaatsen op het Stamboom Forum dient u eerst in te loggen! Nog geen lid? Registratie is gratis en snel!


Inloggen Registreer nu