Goedemiddag, daar ben ik weer helaas. Ik kan wel op de website komen, kan een zoekopdracht plaatsen maar als ik dan op een gevonden item klik krijg ik een error 500 melding....vraag is dus; is het bekend bij iedereen of ligt dit aan mij??

Met edge geen problemen bij mij.
mvg-Ben
Dankjewel Ben, uhm...tja ik geloof niet dat het mij helpt. Maar evengoed bedankt; Ik weet niet wat het verschil is en hoe ...het ging immers tot en met gisteren gewoon goed
Hallo Marianne
Zelfde probleem vandaag ook hier.
Yes Dick!! Gelukkig ligt het dus niet aan mij of aan mijn laptop. Pfffff haha dan wacht ik het gewoon af want iemand zal het toch wel "repareren/fixen' voor ons!
Oh echt blij met je bericht, dankjewel!
fijne dag verder,
Marianne
Is al bijna de hele dag zo 😏
Hallo Marije, hopelijk wordt het morgen opgelost...nieuwe werkdag nieuwe kansen!
Groet
Marianne
Yes !! Het probleem is opgelost! Hartelijk dank aan degene die dat deed!!
Marianne