stamboomforum

Forum logoHelpdesk » Aanknopingspunten werken niet goed opgelost



Profiel afbeelding

Een maand geleden vroeg ik naar mijn aanknopingspunten met andere genealogieën. Ik had er n.l. zogenaamd nog geen bekeken. Er werd mij verteld dat hieraan gewerkt werd en dat de juiste gegevens van wat wel en niet bekeken was niet zoek waren. We zijn nu een maand verder en er is nog niets veranderd. Komt dit nog ooit  weer goed???

J.A.J.de Klark - 6 mar 2020 - 17:05 (laatst bijgewerkt 7 mar 2020 — 11:46 door moderator)

Deze vraag staat nu op opgelost, klopt dat?

Yolanda Lippens - 7 mar 2020 - 09:40

Nee niet echt. Gisteravond klopte het weer (dacht ik). Maar vanmorgen was het weer net zo mis als voorheen. Dus wel graag dat je hier nog eens naar kijkt.

"Opgelost" krijg ik er helaas niet meer uit.

J.A.J.de Klark - 7 mar 2020 - 11:16 (laatst bijgewerkt 7 mar 2020 — 11:20 door auteur)

Ok, ik zal opgelost verwijderen, en hij staat op de lijst om te controleren.

Yolanda Lippens - 7 mar 2020 - 11:45

De heer de Klark is niet de enige met dit probleem. Ook ik heb hierover meermaals gerapporteerd en heb eerlijk gezegd de moed maar opgegeven. Duizenden aanknopinspunten veranderen van "bekeken" naar "nog niet bekeken. Daar is niet tegenop te werken.

Zie mijn berichten in de rubriek ServiceDesk van 2 januari 2020 en van 4 mei 2019. Alle goede bedoelingen ten spijt, maar de registratie van bekeken uitgangspunten is dan voorgoed verdwenen; in een van mijn stambomen al voor de 2e keer.

Jan Verkade - 12 mar 2020 - 19:15


Yolanda Lippens - 3 apr 2020 - 13:36







De auteur van het eerste bijdrage in dit bericht heeft aangegeven dat de vraag is beantwoord of het probleem is opgelost.

Plaats een reactie

Om reacties (en nieuwe onderwerpen) te plaatsen op het Stamboom Forum dient u eerst in te loggen! Nog geen lid? Registratie is gratis en snel!


Inloggen Registreer nu