stamboomforum

Forum logoFora » FamilySearch en Zoekakten » Scans niet meer te bereiken of storing

Ik kan sinds gisteren geen scans meer opvragen , pagina blijft leeg is er een storing of wat anders?

T de Keizer

U bedoelt Familysearch?

Heb ik ook al een paar dagen last van.

a.m. van kalken

Familysearch, andere nu geprobeerd meeste werken nu weer alleen familysearch blijft leeg

T de Keizer

Ik heb nergens last van.

Gr.

Everardus

Everardus Rollema

Geen probleem,

mvg-Ben

Ben Wegman

Familysearch is niet te benaderen , enig idee waarom dit niet mogelijk is?

Tot 2 dagen terug geen probleem.

T de Keizer

Al even de F5 toets een keertje ingetoetst?

mvg-Ben

Ben Wegman

Af en toe lijkt het of de scans niet verschijnen en moet je even enkele seconden langer wachten waarna hij alsnog langzaam doorkomt. Als er toch eentje niet verschijnt lukt het na het verversen van de pagina wel meteen. Ik werk met Firefox. Maar nog geen enkele dag gehele storing gehad.

Herman G.

Soms blijft de pagina op zwart staan dan even naar boven scrollen.

Ik heb ook afe n toe dat ik de site niet kan laden start ik opnieuw op en dan lukt het wel.

Mvg

Elisabeth

Ja div malen echter helpt niet

T de Keizer

Ik heb nu firefox geinstalleerd en het werkt nu wel, ik gebruikte internet explorer 10 en werkte tot 2 dagen terug perfect echter nu niet meer.Mogelijkis er een update wat e.e.a. tegenhoud.

T de Keizer

Ik denk dat het probleem bij FS ligt want ze zijn daar haast continue bezig.

Zojuist even geprobeerd en geen enkel probleem met IE10 als als browser.

Han Lijster

Han Lijster

Zo juist geprobeerd geen verbinding met ie10 wel met firefox.

Maakt u verbinding rechtstreeks met familysearch of met de scans die je in de stamboom kan bekijken?

Ik kan nl wel rechtsreeks zonder in te loggen op genealogie online verbinding maken met Familysearch alleen zie ik dan een beperkte  reeks met scans, die in de genealogie online staande scans zie ik dan niet.

T de Keizer

Ook zojiuist weer even geprobeerd en geen probleem.

Ik werk bijna altijd via GENVER en dan daar de links aanklikken en de akten openen zonder probleem.

Ik heb geen enkele andere browser geïnstalleerd staan , alleen IE10.

Han Lijster

Han Lijster


Genver net geprobeerd , werkt ook.

Vind het alleen raar dat de scans van familysearch via genealogieonline niet met ie10 zijn te benaderen en wel met firefox terwijl altijd wel zo was dat deze met ie10 te benaderen was.

T de Keizer




Plaats een reactie

Om reacties (en nieuwe onderwerpen) te plaatsen op het Stamboom Forum dient u eerst in te loggen! Nog geen lid? Registratie is gratis en snel!