stamboomforum

Forum logoFamilySearch » Zoekakten [opgelost]


Profiel afbeelding

LS,

Sinds vorige week zie ik geen kans meer om scans te bekijken via de optie "snelzoeken".

Alle scans zijn dan steeds vervangen door de mededeling: Ïmage niet aanwezig. Gaarne doorgeven."

Probleem al enkele malen doorgegeven via mail, maar geen reactie.

Ook internet afgezocht naar gelijksoortige meldingen, maar niets aangetroffen.

Is er iemand die opheldering kan verschaffen?

 

Teun Roos

T. J. Roos - 16 apr 2018 — 13:56

Bij mij werkt alles conform. IK heb nog even een plaats opgezocht -met de optie snel zoeken zoals deze:

https://www.familysearch.org/search/film/004492961?i=25&cc=1576401. Maar alles is gewoon toegankelijk.

mvg-Ben

ps uiteraard wel na inloggen natuurlijk.

Ben Wegman - 16 apr 2018 — 15:19

Als ik bij de huwelijksbijlagen van Barwoutswaarder klik op "snel zoeken" (zie hier) en op het volgende scherm klik op 1/15 krijg ik deze mededeling te zien. Zie hier. Ik denk dat Teun dit bedoelt.

Ik ben ingelogd op familysearch.

Johanna C. - 16 apr 2018 — 15:34

Ik zie het. Ik gebruik dat scherm eerlijk gezegd nooit. Ik gebruik in de gewone beeldweergave evt het blokjes diagram links.

mvg-Ben

Ben Wegman - 16 apr 2018 — 15:54

Ik ervaar het zelfde probleem.

Ik ben ingelogd bij family search maar blijf bij zoekakten.nl de meldingen "Image niet aanwezig melding gaarne doorgeven" zien.

Ik heb zowel "internet explorer" als "google chrome" geprobeerd.

Terkos - 16 apr 2018 — 21:29

Ik heb het ook, zelfs op mijn iPad kan ik de akten niet meer inkijken

Willy Zweers-Keijzer - 17 apr 2018 — 16:51

Ik kan weer gewoon zoeken. Voor mij is de kwestie opgelost.

Groeten van Terkos

Terkos - 17 apr 2018 — 21:46


Ik kan ook weer bij de akten, gelukkig 

Willy Zweers-Keijzer - 17 apr 2018 — 23:59







Plaats een reactie

Om reacties (en nieuwe onderwerpen) te plaatsen op het Stamboom Forum dient u eerst in te loggen! Nog geen lid? Registratie is gratis en snel!


Inloggen Registreer nu