stamboomforum

Forum logoHelpdesk » abonnement opgelost



Profiel afbeelding

Ik heb een betaling van 26.60 euro gedaan voor een abonnement  op genealogie open archieven,maar sta
blijkbaar nog steeds als niet geabonneerd.
Met wie kan ik hierover contact opnemen ?

Vriedelijke groet Frans Garstenveld

Frans Garstenveld - 21 mar 2018 - 22:23 (laatst bijgewerkt 1 nov 2018 — 09:57 door moderator)

Hoe heeft u kunnen betalen. Ik en een aspirant-lid hebben nog steeds niet kunnen betalen. Ik word niet doorgesluisd naar een betaaloptie die ik aangeef (bank op Paypal). Ik krijg steeds weer opnieuw het beginscherm te zien, terwijl ik de voorwaarden aangevinkt heb. Ik begrijp er niets van.

Jacqueline Huijbregts - 22 mar 2018 - 09:54

Hallo Jacqueline, ik heb aangevinkt overmaken, en met iDeal betaald

en het bedrag 26.60 euro  is van mijn rekening afgeschreven 

Helaas kan ik geen van de extra beloofde functies gebruiken, en sta

blijkbaar nog als onbetaald abonnee ingeschreven.

weet iemand, wie ik hierover benaderen kan ?

Ik kan geen enkele link vinden wat me hierin de weg wijst.

Frans Garstenveld - 23 mar 2018 - 15:01

Wat vreselijk vervelend voor u. Ik heb vandaag mij eindelijk lid kunnen maken na 10 dagen proefversie. Ik heb betaald met Paypal. Ik ben wel geregistreerd als lid.

Ik heb na betaling een email ontvangen met tekst "bevestiging betaling". Ik zag in mijn bevestigingsmail een telefoonnummer van de heer Coret staan: 0877842744. Misschien kunt u dit in uiterste nood bellen. Via dit chatkanaal wordt zelden iets opgelost, heb ik het idee.

Sterkte, met vriendelijke groet, Jacqueline Huijbregts

Jacqueline Huijbregts - 25 mar 2018 - 19:56

Bedankt voor U reactie,

ik heb het mail adres van de heer Coret gevonden en heb hem een mail gestuurd,

ik wacht eerst de reactie van af.

Vriendelijke groet, Frans. 

Frans Garstenveld - 25 mar 2018 - 22:07

Beste Frans, Ik hoop voor U dat U antwoord krijgt maar ook met het persoonlijke mailadres van Dhr Coret geef ik U helaas weinig kans op een reactie. Ik ben al een heel jaar bezig dat ik een premium abo heb en toch geen toegang tot familiearchivaris heb. Ik heb al geklaagd bij de servicedesk, bij het stamboom forum, zelfs bij dhr Cotet via persoonlijke mail. Niets, nergens een reactie. Nu loopt mijn abo op 19 april af. Ik heb wel al bericht gekregen dat ik tijdig moet betalen om te verlengen. Dasr zijn ze wel erg snel mee. Ik wens U heel veel succes. M.vr.gr. Karin Wallrafen

Karin Wallrafen- Helwegen - 2 apr 2018 - 20:44

Beste Karin,

Op mijn mail heb ik tot op heden  inderdaad geen reactie ontvangen

dat is erg vervelend, ik heb wel het vestiging 's  adres achterhaald.

laat me ff weten als  U evt. wat gaat ondernemen, dit lijkt me zeker geen normale

gang van zaken.

 Coret Genealogie, handelend onder de namen: Genealogie Online en Stamboom Forum

Vestigingsadres: Kerkuillaan 35, 2496LJ, Den Haag

KvK-nummer: 50518607, BTW-identificatienummer: NL043517560B01

telf 0877842744

Frans Garstenveld - 2 apr 2018 - 21:34


Persoonlijk geen problemen met abonnementen. Gebruik een ander wachtwoord voor openarchieven op stamboomforum dan voor dit bericht.
Ook indien men bijv. betaald via de computer van een en/of rekening, dan kan men profiel van gebruiker voor openarchieven veranderen.
Tenslotte nog, in het verleden weleens telefonisch contact gehad met dhr Bob Coret, dat was echt geen probleem dankzij telefoonboek.

Marianne Christina - 2 mei 2018 - 12:52







De auteur van het eerste bijdrage in dit bericht heeft aangegeven dat de vraag is beantwoord of het probleem is opgelost.

Plaats een reactie

Om reacties (en nieuwe onderwerpen) te plaatsen op het Stamboom Forum dient u eerst in te loggen! Nog geen lid? Registratie is gratis en snel!


Inloggen Registreer nu