stamboomforum

Forum logoHelpdesk » Verlengen abonnement lukt niet opgelost



Profiel afbeelding

Het lijkt erop dat ik mijn abonnement opzeg. Niet omdat ik dat wil, maar omdat ik deze niet meer kan verlengen.

Ik probeer al twee weken contact te leggen met de beheerder, maar geen reactie. Heel erg jammer.

Hans Bellwinkel - 28 jul 2018 - 13:13 (laatst bijgewerkt 8 nov 2018 — 18:01 door moderator)

Opvallend dat zelfs hier niet op gereageerd wordt. Blijkbaar bestaat dit niet meer (of is alleen geautomatiseerd).

Heel jammer.

Hans Bellwinkel - 2 aug 2018 - 18:53

Bij Abonnementen lees ik

Plus en Premium abonnees hebben toegang tot een besloten privé subforum
om met de beheerder te communiceren over vragen, ideeën en problemen.

Heb je dat forum al geprobeerd?

Uitgeschreven lid - 2 aug 2018 - 19:12

Daar kan ik niet bij, omdat zoals gezegd, mijn abonnement is verlopen en ik deze niet kan verlengen vanwege een probleem.

Hans Bellwinkel - 3 aug 2018 - 09:33

Overigens gaat het daar over het abonnement op dit forum en niet van GenealogieOnline.

Hans Bellwinkel - 3 aug 2018 - 09:35

Zie deze pagina ook mogelijk voor contact = https://www.stamboomforum.nl/profiel/15

Macy Deden - 3 aug 2018 - 13:04

Bedankt Macy Deden, dit wist ik niet. Ik heb ook hier nu een bericht achtergelaten.

Hans Bellwinkel - 3 aug 2018 - 18:59

Ook op die berichten wordt niet gereageerd. Ik had in "Directe hulplijn" iets geplaatst. Maar omdat mijn abonnement ondertussen verlopen is, kan ik daar ook niet meer bij. :(

Ondertussen heb ik wel betaald voor het abonnement, maar heb het nu niet. Iemand enig idee hoe je in contact kunt treden met de beheerder van deze site?

Hans Bellwinkel - 6 aug 2018 - 19:31

Zie ook (moderator op het Stamboom Forum.) => https://www.stamboomforum.nl/profiel/42389
Vanzelfsprekend ook van toepassing, https://www.stamboomforum.nl/abonnement/

Macy Deden - 6 aug 2018 - 19:38

Het is uiteindelijk gelukt. Maar contact leggen met de beheerder van de abonnementen (Bob Coret) is nagenoeg onmogelijk.

Hans Bellwinkel - 8 aug 2018 - 16:05

In contact komen met Bob Coret is erg moeilijk. Verleden jaar had ik wel betaald maar ik kreeg nog steeds geen toegang tot die delen van de website waar ik recht op had. Ik heb het opgegeven en tot mijn verbazing, enige maanden daarna, ontdekte ik dat die toegang nu opeens wel bestond. Ik denk dat dit de laatste keer was dat ik het abonnement verlengt.

Uitgeschreven lid - 19 aug 2018 - 10:18


Graag wil ik u wijzen op dit stukje wat ik onlangs heb geschreven. Dat geeft hopelijk meer vertrouwen voor de toekomst :-).

Yolanda Lippens - 8 nov 2018 - 18:01







De auteur van het eerste bijdrage in dit bericht heeft aangegeven dat de vraag is beantwoord of het probleem is opgelost.

Plaats een reactie

Om reacties (en nieuwe onderwerpen) te plaatsen op het Stamboom Forum dient u eerst in te loggen! Nog geen lid? Registratie is gratis en snel!


Inloggen Registreer nu