Het lijkt erop dat ik mijn abonnement opzeg. Niet omdat ik dat wil, maar omdat ik deze niet meer kan verlengen.
Ik probeer al twee weken contact te leggen met de beheerder, maar geen reactie. Heel erg jammer.
Opvallend dat zelfs hier niet op gereageerd wordt. Blijkbaar bestaat dit niet meer (of is alleen geautomatiseerd).
Heel jammer.
Bij Abonnementen lees ik
Plus en Premium abonnees hebben toegang tot een besloten privé subforum
om met de beheerder te communiceren over vragen, ideeën en problemen.
Heb je dat forum al geprobeerd?
Daar kan ik niet bij, omdat zoals gezegd, mijn abonnement is verlopen en ik deze niet kan verlengen vanwege een probleem.
Overigens gaat het daar over het abonnement op dit forum en niet van GenealogieOnline.
Bedankt Macy Deden, dit wist ik niet. Ik heb ook hier nu een bericht achtergelaten.
Ook op die berichten wordt niet gereageerd. Ik had in "Directe hulplijn" iets geplaatst. Maar omdat mijn abonnement ondertussen verlopen is, kan ik daar ook niet meer bij. :(
Ondertussen heb ik wel betaald voor het abonnement, maar heb het nu niet. Iemand enig idee hoe je in contact kunt treden met de beheerder van deze site?
Het is uiteindelijk gelukt. Maar contact leggen met de beheerder van de abonnementen (Bob Coret) is nagenoeg onmogelijk.
In contact komen met Bob Coret is erg moeilijk. Verleden jaar had ik wel betaald maar ik kreeg nog steeds geen toegang tot die delen van de website waar ik recht op had. Ik heb het opgegeven en tot mijn verbazing, enige maanden daarna, ontdekte ik dat die toegang nu opeens wel bestond. Ik denk dat dit de laatste keer was dat ik het abonnement verlengt.
Graag wil ik u wijzen op dit stukje wat ik onlangs heb geschreven. Dat geeft hopelijk meer vertrouwen voor de toekomst :-).