stamboomforum

Forum logoHelpdesk » wachtwoord opgelost



Profiel afbeelding

Na melding dat emailadres/wachtwoord niet bekend is heb ik tweemaal wachtwoord gewijzigd en is dit tweemaal door u bevestigd maar nog steeds krijg ik mededeling dat ik niet bekend bij u ben???????

Gerda Buhrs - 1 dec 2018 - 14:21 (laatst bijgewerkt 10 dec 2018 — 16:54 door moderator)

Hallo Gerda, dit gebeurt helaas bij sommige gebruikers. Als het goed is kan je na de melding dat je wachtwoord 'fout' is op de Start button drukken en dan ben je toch ingelogd. Klopt dat?

Het is superirritant, maar een lastig probleem om op te lossen. We zijn er in ieder mee bezig.

Yolanda Lippens - 1 dec 2018 - 14:35

Klopt heb ik ook last van.  Superirritant.

Mvg

Elisabeth - 1 dec 2018 - 14:37

Elisabeth, je bent me voor; ik wilde al vragen aan mensen om hier even een melding te geven als zij het ook hebben.

Wie heeft hier ook last van? Vermeld ook even je type (Apple/Windows) en welke browser je gebruikt.

Yolanda Lippens - 1 dec 2018 - 14:39

Ook bij mij doet dit probleem zich nog steeds voor. Ik gebruik Windows 10 en Chrome.

Johanna C. - 1 dec 2018 - 14:40 (laatst bijgewerkt 1 dec 2018 — 15:01 door auteur)

Ik werk met Windows10

Gerda Buhrs

Gerda Buhrs - 1 dec 2018 - 14:41

Zal toevoegen Windows 10 Chrome. Wel zes keer opnieuw gedaan. Vrijdag en vandaag.  Kreeg ook een berichtje van een medeforum lid dat ik 30 dagen niet actief zou zijn geweest.  Ben wel op forum geweest maar inderdaad heel weinig, door omstandigheden.

Mvg. Elisabeth (Liesbeth)

Elisabeth - 1 dec 2018 - 14:42 (laatst bijgewerkt 1 dec 2018 — 14:45 door auteur)

en dan ben je toch ingelogd. Klopt dat?
Dat ze toch (wel) is ingelogd, is toch duidelijk ?

@Willem, gaan we nu weer beginnen met citeren van mijn teksten en alleen daarop commentaar leveren? Stop daar mee.

En nee, het was voor mij niet duidelijk dat ze toch was ingelogd nadat ze op de Start button had geklikt, want dat was mijn vraag, en dat had ze nog niet zo omschreven.

Yolanda Lippens - 1 dec 2018 - 15:36 (laatst bijgewerkt 2 dec 2018 — 09:26 door auteur)

Ook ik heb al enkele dagen hetzelfde probleem, ik gebruik Windows 10 en Chrome.

Groet,

 Sjaak

Sjaak Voerman - 1 dec 2018 - 15:44

@ Diverse forumleden van het stamboomforum,

Laat de moderator a.u.b. haar werk doen zonder dat zij daar iedere keer op wordt aangevallen.
Ik weet uit ervaring als ex-moderator hoe irritant het is, terwijl je met alle goede bedoelingen je best doet.

Opmerkingen die niet bijdragen tot een oplossing zijn overbodig en niet prettig om te lezen, zeker als er een dienst wordt verricht op vrijwillige basis.

Toen ik verleden jaar opriep om mijn werk als moderator voort te zetten was het bij alle forumleden akelig stil.
Ik zie regelmatig een verharding in toon in de berichten en dat heeft niets te maken met stamboomonderzoek.

Nog steeds luidt het gezegde:
De beste stuurlui staan aan wal.

Hopelijk een vredige december maand 2018 en ook voor de toekomst op dit forum.

 

Met vriendelijke groet,
Everardus

 


 

Everardus Rollema - 1 dec 2018 - 15:52

Ik heb hier ook steeds last van en gebruik de chrome browser.

Uitgeschreven lid - 1 dec 2018 - 17:15

Hetzelfde probleem, met Windows 10 en Google Chrome

 

Evert Smit

E.L.Smit - 1 dec 2018 - 19:35

@Willem Hak,

Uw hulp met betrekking tot genealogische vragen heb ik altijd gewaardeerd. Of het een wijs besluit is van anderen om afstand te nemen van dit forum betwijfel ik, maar die mening mag U hebben.

Maar waarom altijd zinnen citeren ten nadele van de moderator, dat dient de zaak zeker niet en lost niets op. 

Dit topic gaat over "wachtwoord" en een vrijwillge moderator is niet 24 uur aan boord en kan soms een andere insteek hebben en is vaak afhankelijk van de webmaster hoe snel iets wordt opgelost, ook mij is het overkomen als moderator dat ik een vraag op een verkeerde wijze beoordeelde, dat kan en mag, ik moet de eerste nog tegen komen die perfect is.

Zelf ik dacht eveneens dat mijn wachtwoord niet meer klopte, maar na niets gedaan te hebben, geen wijziging van mijn wachtwoord, bleek ik toch gewoon te zijn ingelogd. Inderdaad ook met google chrome. Vervelend voor hem of haar die dit overkomt, maar net als de genealogie, geduld is een schone zaak voordat iets is opgelost.

Laten we blij zijn met de genealogische vragen op dit forum, die met hulp van vele forumleden en ook van U, tot een geslaagde missie zijn gekomen, want dat is de doelstelling.

Vriendelijke groet,

Everardus

Everardus Rollema - 1 dec 2018 - 22:01 (laatst bijgewerkt 1 dec 2018 — 22:02 door auteur)

Ik heb ook nog steeds inlogproblemen. Na de foutmelding, klik op op "aanmelden" en ben dan gewoon "binnen".

Ik gebruik mijn tablet, draait op android, en chrome als browser.

Bedet - 1 dec 2018 - 22:15

Zelf heb ik geen last met IE7 en safari.

Zou het misschien helpen om de geschiedenis (browser) te verwijderen? 

Hopelijk na het weekend opgelost.

Gr.

Everardus Rollema - 1 dec 2018 - 22:24

Ik heb mijn geschiedenis al, nav dit inlog-probleem, een keer gewist. Dit had echter, helaas, geen succes. Zou het komen dat ik 3 verschillende apparaten (tablet, laptop en telefoon...... )gebruik om berichten te bekijken? Ik log bij alle 3 nl. met hetzelfde wachtwoord in, zonder na gebruik expliciet uit te loggen.

Bedet - 2 dec 2018 - 08:14

Ik heb besloten om het profiel van Willem Hak te verwijderen én te blokkeren (en daarmee ook al zijn berichten) door zijn laatste denegrerende bericht:

@ Yolanda Lippens en Everardus Rollema :
De boodschap is duidelijk. Ik sluit me aan bij hen die al eerder, vanwege de huidige modderator, het wijze besluit namen, niet meer actief deel te nemen aan het Stamboom Forum.

Het is niet de eerste keer dat de heer Hak over de grens gaat. Ik ga ervan uit dat we ons nu weer kunnen focussen op zaken die wel belangrijk zijn, en vooral elkaar helpen i.p.v. schoppen.

Terugkomend op het originele draadje; dank voor de reacties. Dit zal helpen om het wachtwoord/inlog probleem te kunnen oplossen.

Yolanda Lippens - 2 dec 2018 - 09:24

Wilt u a.u.b email adressen verwijderen  deze zijn geplaatst via een email opgelost. Ik kan het niet bewerken.  Het is een heel vervelende gebeurtenis.   Maar mijn probleem nog niet helaas. 

 

Mvg Liesbeth

Elisabeth - 3 dec 2018 - 09:18 (laatst bijgewerkt 3 dec 2018 — 09:30 door auteur)

Hallo Liesbeth, ik heb 4 dezelfde berichten van je verwijderd waarin overal je emailadres stond. Je hoeft geen nieuwe accounts aan te maken, het probleem met inloggen ligt aan de site. Vaak als je na het 'inloggen' op Start drukt, ben je wel gewoon in gelogd. Aan dat probleem wordt nu gewerkt. 

Yolanda Lippens - 3 dec 2018 - 09:25


Goedemorgen,

Dank u wel.  Wilt u ook nieuwe inschrijving a.u.b verwijderen.  Anders wordt helemaal verwarrend.  

Had echt gewijzigd in het middelste email adres.  Blijf inloggen op het email adres waar het bericht binnen kwam.

Hartelijk dank Elisabeth Liesbeth

Elisabeth - 3 dec 2018 - 09:46 (laatst bijgewerkt 3 dec 2018 — 10:07 door auteur)







De auteur van het eerste bijdrage in dit bericht heeft aangegeven dat de vraag is beantwoord of het probleem is opgelost.

Plaats een reactie

Om reacties (en nieuwe onderwerpen) te plaatsen op het Stamboom Forum dient u eerst in te loggen! Nog geen lid? Registratie is gratis en snel!


Inloggen Registreer nu