stamboomforum

Forum logoHelpdesk » Verwarring over Plus abonnement opgelost



Profiel afbeelding

Betreft Genealogie Online (via Chrome browser) op adres https://www.genealogieonline.nl/groningse-doopsgezinden/ en https://www.genealogieonline.nl/stamboom-helmantel/

Vanaf 27 januari 2019 heb ik een Plus abonnement, dat ieder jaar automatisch wordt verlengd. Nu krijg ik echter een mededeling, dat ik een Probeer abonnement heb en moet overgaan op een Plus abonnement, omdat ik meerdere websites heb en meer dan 250 foto's upload. In plaats van 426 foto's staan er nu plotseling op mijn website slechts 236 afbeeldingen. Wilt u deze fout in de administratie onmiddellijk herstellen? Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Klaas Pera

Klaas Pera - 29 jan 2021 - 10:24

Beste heer Pera,

U heeft inderdaad een abonnement op Genealogie Online (28-01-2020 - 28-01-2021). We gaan er snel naar kijken.

Yolanda Lippens - 29 jan 2021 - 18:38

Beste Yolanda,

Op 6 januari 2020 heb ik opdracht gegeven voor automatische incasso. Op 9 januari 2020 is toen ook het contributiebedrag van € 48,00 voor het jaar 2020  ingehouden. In 2021 is er echter geen contributie automatisch geïncasseerd voor de verlenging van het Plus abonnement. Ik zou graag zien, dat dit alsnog gebeurt en alle foto's weer verschijnen op mijn beide websites.

Met vriendelijke groet,

Klaas Pera

Klaas Pera - 30 jan 2021 - 20:24

Het wordt z.s.m. opgelost, u hoort nog!

Yolanda Lippens - 1 feb 2021 - 16:55


Beste Yolanda,

Inmiddels zijn de problemen verholpen. Het geld voor het Plus abonnement is gisteren geïncasseerd en de ontbrekende foto's zijn teruggeplaatst. Hartelijk dank.

Met vriendelijke groet,

Klaas Pera

Klaas Pera - 3 feb 2021 - 12:25







De auteur van het eerste bijdrage in dit bericht heeft aangegeven dat de vraag is beantwoord of het probleem is opgelost.

Plaats een reactie

Om reacties (en nieuwe onderwerpen) te plaatsen op het Stamboom Forum dient u eerst in te loggen! Nog geen lid? Registratie is gratis en snel!


Inloggen Registreer nu