stamboomforum

Forum logoHelpdesk » Verlenging PlusAbonnement opgelost



Profiel afbeelding

Betreft Genealogie Online (via Edge browser) op adres https://www.genealogieonline.nl/genealogie-mantel/

Heb zojuist via Dropbox de publicatie ververst en weer foto's toegevoegd. Krijg echter de melding dat ik een Proefabonnement zou hebben, maar ik ben vorig jaar overgestapt op een PlusAbonnement.
Moet ik zelf voor verlenging zorgdragen of wordt dat automatisch geregeld vanuit GO?

Martien Mantel - 7 feb 2021 - 20:00

Ik heb soortgelijke problemen. GO let op us saack !

Jan Verkade - 10 feb 2021 - 09:21

Beste heer Mantel,

Ook bij u zie ik dat uw abonnement is verlopen.

Genealogie Online (03-02-2020 - 03-02-2021)

Heeft u een automatische incasso voor zover u weet?

U ontvangt 3 weken en 1 week een bericht via email of u wilt verlengen, heeft u die ontvangen?

Yolanda Lippens - 10 feb 2021 - 14:04 (laatst bijgewerkt 10 feb 2021 — 14:06 door auteur)

Hoi Yolanda,

Ik zou niet weten of ik een automatische incasso heb afgegeven. Ik weet alleen dat ik vorig jaar van Proef naar Plus ben gegaan en dat dit betaald is met Creditcard of Paypal (ik denk de laatste).

Via mail heb ik niets ontvangen over verlenging? Wat ik overigens wel wil.

Martien Mantel - 10 feb 2021 - 14:54

Martien,

Ik ga nakijken waarom de herinneringsberichten klaarblijkelijk niet worden verzonden (ik zie in uw geval dat de herinneringsmail is aangemaakt op 13 en 27 januari, maar deze hebben de server niet verlaten...). Meerdere mensen hebben hier last van gehad.

Daarnaast kwam Yolanda met de suggestie om ook in de website een notificatie "in te bouwen" die aangeeft dat het abonnement bijna afloopt.

Bob Coret - 10 feb 2021 - 15:09

@Bob, rond die tijd speelde er volgens mij ook een probleem met de mail vanuit GO. We kregen toen bijvoorbeeld geen meldingen dat de publicatie bijgewerkt was.

@Yolanda, heb de betalingsbevestiging gevonden, maar daar staat niets op wat betreft automatische incasso. Hoe krijg ik het snelste geregeld dat ik weer Plusabonnement heb en al mijn foto's weer zichtbaar worden, in plaats van 250.

Martien Mantel - 10 feb 2021 - 17:38

M.b.t. de mails kan het inderdaad in diezelfde periode geweest zijn. (Bulk)mails versturen blijft altijd een gevoelige 'business'. 

Ik heb Bob gevraagd om uw abonnement z.s.m. (hopelijk vandaag) weer te activeren!

Ik krijg daar zelf geen melding van, kunt u het even laten weten als het zo is? 

Yolanda Lippens - 11 feb 2021 - 13:29


Hallo Yolanda,

Ik weet dat Bob het wel eens druk zou kunnen hebben, dus ik heb voor de snelheid via de site opnieuw een PlusAbonnement genomen, dit maal zeker met een automatische incasso. 

Dus Bob hoeft niets te activeren, gaat nu als het goed is "vanzelf"

Hoop wel dat mijn afbeelding (meer dan 250) zo spoedig mogelijk weer zichtbaar worden. Moet ik daar iets voor doen?

Martien Mantel - 11 feb 2021 - 20:01







De auteur van het eerste bijdrage in dit bericht heeft aangegeven dat de vraag is beantwoord of het probleem is opgelost.

Plaats een reactie

Om reacties (en nieuwe onderwerpen) te plaatsen op het Stamboom Forum dient u eerst in te loggen! Nog geen lid? Registratie is gratis en snel!


Inloggen Registreer nu