stamboomforum

Forum logoHelpdesk » verlopen abonnement opgelost



Profiel afbeelding

Betreft Genealogie Online (via Chrome browser)

Ik heb gisteren gemerkt dat mijn plus-abonnement is verlopen. Ik heb helaas in tegenstelling tot voorgaande jaren geen waarschuwing gehad. Ik heb een mail naar mijnheer Coret gestuurd, met de vraag wat ik moet doen, omdat ik graag mijn 10.000+ uploads bij deze exercitie niet wil kwijtraken. Alles weer opnieuw uploaden is een crime. Dat mijnheer Coret niet reageertn begrijp ik wel, daarom graag uw advies.

mvg Jan van Hoek

Jan van Hoek - 26 feb 2021 - 21:55

Beste heer van Hoek,

Er is onlangs inderdaad iets misgegaan met het versturen van de notificatie mails. 

Ik zal er voor zorgen dat u deze alsnog ontvangt. 

Yolanda Lippens - 2 mar 2021 - 15:40


Geachte mevrouw Lippens,

Hartelijke dank. Ik kijk er naar uit. Totnogtoe (4-3-2021 11:00u) nog geen link ontvangen.

Jan van Hoek - 4 mar 2021 - 11:09







De auteur van het eerste bijdrage in dit bericht heeft aangegeven dat de vraag is beantwoord of het probleem is opgelost.

Plaats een reactie

Om reacties (en nieuwe onderwerpen) te plaatsen op het Stamboom Forum dient u eerst in te loggen! Nog geen lid? Registratie is gratis en snel!


Inloggen Registreer nu