stamboomforum

Forum logoHelpdesk » Backup opgelost



Profiel afbeelding

Betreft Familie Archivaris (via Firefox browser)

Hallo, gaarne uw hulp bij het volgende probleem, ik wilde het archief exporteren voor backup doeleinden, ik klik op de knop Export aanvragen en wacht dan tot de pagina zich ververst heeft, dan klik op de knop Export downloaden, er wordt dan een zip bestand gemaakt die in mijn map Users/Downloads staat, als ik die uitpak komt er een index.html link te voorschijn en als ik daarop klik de volgende tekst 2a01:4f8:251:81c::2, wat heb ik fout gedaan?

Bij voorbaat dank,

Hans van Gunst

Hans van Gunst - 3 mar 2021 - 11:54

We gaan er z.s.m. mee aan de slag, maar door privé omstandigheden kan het even wat langer duren. 

Yolanda Lippens - 5 mar 2021 - 18:17

Dank voor uw reactie, ik wacht rustig af en veel steun toegewenst voor de privé omstandigheden. 

Hans van Gunst - 6 mar 2021 - 09:02

Sorry, een doorgevoerde beveiligingsmaatregel maakte dat de backup inderdaad niet gemaakt kon worden. Een en ander is nu aangepast waardoor u de export van uw familiearchief weer kunt uitvoeren.

Let op: u moet op de https://www.familiearchivaris.nl/beheer/export/ pagina niet op "Export downloaden" klikken (want dat zal de laats aangemaakte export - die niet goed was - weer downloaden), maar op de knop "Nieuwe export aanvragen"

Bob Coret - 25 mar 2021 - 14:22

Dag mijnheer Coret, hartelijk dank voor uw hulp bij mijn probleem, ik kan nu een backup maken van mijn archieven, ik heb nog 1 aanvullende vraag, is het ook mogelijk om deze backup te downloaden naar mijn eigen PC zodat ik deze ook ter beschikking kan stellen van mijn archief leden?

Hans van Gunst - 7 apr 2021 - 10:36

Beste heer v.d. Gunst, u kunt uw backup zelf verplaatsen naar iedere locatie/pc waar u wenst. 

Yolanda Lippens - 7 apr 2021 - 14:21


Hartelijk dank voor uw reactie, alles is opgelost. Was een beetje dom van mij, ik had niet in mijn download map gekeken!!!

Hans van Gunst - 8 apr 2021 - 09:47







De auteur van het eerste bijdrage in dit bericht heeft aangegeven dat de vraag is beantwoord of het probleem is opgelost.

Plaats een reactie

Om reacties (en nieuwe onderwerpen) te plaatsen op het Stamboom Forum dient u eerst in te loggen! Nog geen lid? Registratie is gratis en snel!


Inloggen Registreer nu