stamboomforum

Forum logoHelpdesk » Account verdwenen? opgelost



Profiel afbeelding

Betreft Genealogie Online (via Chrome browser) op adres https://www.genealogieonline.nl/mijn/beheer/

Van de ene op de andere dag kan ik niet meer inloggen met het account dat aan mijn abonnement gekoppeld is (dat is een ander account dan dit). Het proberen nieuw in te stellen van het wachtwoord leidt tot de melding dat het emailadres onbekend zou zijn.

Dit duurt nu al een paar dagen en op mijn hulpvraag is nog niet gereageerd, terwijl ik een betaald abonnement heb.

Vermaat - 21 jun 2021 - 07:09

He wordt nog vreemder: wanneer ik via een van mijn stambomen contact wil opnemen met de auteur, komt daar het mailadres tevoorschijn dat ik nu ook gebruik. Het bijbehorend profiel bevat echter geen enkele stamboom...

Het lijkt of er "onder de motorkap" van Genealogie Online iets grondig mis is, althans voor mijn account.

Vermaat - 21 jun 2021 - 11:56

Beste heer/mw Vermaat,

Wanneer heeft u dit probleem eerder gemeld? Ik kan die vraag niet terugvinden. 

We gaan er in ieder geval z.s.m. naar kijken.

Yolanda Lippens - 22 jun 2021 - 10:37

Fijn dat jullie ernaar kijken! Ik heb het via de site gemeld aan Bob Coret, omdat ik helemaal nergens meer bij kon.

Vermaat - 22 jun 2021 - 10:40

Is er al iets meer te zeggen over het door mij gemelde probleem? Het account waarvan het systeem aangeeft dat het niet zou bestaan, is namelijk wel dat waaronder al mijn publicaties hangen. Dit account is gekoppeld aan mijn zakelijke email-adres.

Hier kan ook het probleem zitten, aangezien dat een tijd geleden is gewijzigd van [voorletterachternaam@bedrijfsnaam] naar [voornaam.achternaam@bedrijfsnaam]. Mogelijk wordt het oude formaat niet meer doorgelaten en doet Genealogie Online daar een check op?

Het vreemde is, dat er bij "neem contact op" een mail gestuurd wordt naar mijn privé-email-adres.

Vermaat - 29 jun 2021 - 09:23

(via e-mail navraag gedaan)

Bob Coret - 1 jul 2021 - 14:44

Ik heb op de navraag per mail geantwoord, maar heb nog geen reactie ontvangen of er met mijn antwoord iets aangevangen kan worden. Als ik daar zelf dingen voor moet doen, doe ik uiteraard liever gisteren dan vandaag...

Vermaat - 7 jul 2021 - 12:43

De helpdesk is niet iedere dag beschikbaar. Binnenkort  worden er weer issues opgepakt. Ik zal Bob nog wel uw bericht doorsturen.

Yolanda Lippens - 10 jul 2021 - 10:56


Is uw vraag opgelost? Zo ja, kunt u die dan op 'opgelost' zetten?

Yolanda Lippens - 15 sep 2021 - 13:48







De auteur van het eerste bijdrage in dit bericht heeft aangegeven dat de vraag is beantwoord of het probleem is opgelost.

Plaats een reactie

Om reacties (en nieuwe onderwerpen) te plaatsen op het Stamboom Forum dient u eerst in te loggen! Nog geen lid? Registratie is gratis en snel!


Inloggen Registreer nu