stamboomforum

Forum logoHelpdesk » Abonnement betaald maar geen functionaliteit opgelost



Profiel afbeelding

Geachte mevrouw, mijnheer, 
 
aangegeven wordt in mijn account dat ik een probeer-abonnement heb, maar ik heb sinds twee jaar een plus-abonnement. Mijn contributie van 48 Euro is per 8 februari 2022 met een automatische incasso afgeschreven van mijn rekening (Coret Genealogie via Mollie; order 192170). 
Gaarne uw reactie. 
 
Met vriendelijke groet, 
J.Meeldijk 
(J.Meeldijk genealogie)

J.Meeldijk - 14 feb 2022 - 17:08

-

Janna vE - 15 feb 2022 - 10:31 (laatst bijgewerkt 15 feb 2022 — 13:23 door auteur)


Ach, wat vervelend nou. Is dit onderwerp niet meer iets voor forum Hulp bij Abonnementen? Zie

https://www.stamboomforum.nl/subfora/143/0/0

Pauline Berens EBBI - 15 feb 2022 - 17:16







De auteur van het eerste bijdrage in dit bericht heeft aangegeven dat de vraag is beantwoord of het probleem is opgelost.

Plaats een reactie

Om reacties (en nieuwe onderwerpen) te plaatsen op het Stamboom Forum dient u eerst in te loggen! Nog geen lid? Registratie is gratis en snel!


Inloggen Registreer nu